Методична рекомендація:

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування за рік з математики для 5 класу 00:45:00 середнє 21Б. Робота складена у відповідності до навчальних програм за курс 5 класу НУШ і відповідає змісту всіх чинних модельних навчальних програм «Математика. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти. В роботі запропоновані завдання по темам "Натуральні числа та дії з ними" "Найпростіші геометричні фігури та величини", "Подільність натуральних чисел" і "Дробові числа та дії над ними".
2. Тренування за рік з математики для 6 класу 00:45:00 середнє 18Б. Для контрольної роботи запропоновані 12 завдань, розташованих в порядку зростання рівня складності, по курсу математика 6 клас. Завдання охоплюють теми: "Звичайні дроби та дії з ними", "Середнє арифметичне", "Спрощення алгебраїчних виразів","Координати точок на координатній площині", "Коло, круг та їх елементи", "Подільність натуральних чисел", "Алгебраїчні рівняння і застосування рівнянь до розв'язування задач" та " Куб. Прямокутний паралелепіпед"

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Діагностична робота за рік з математики для 5 класу 00:45:00 середнє 30Б. Робота складена у відповідності до навчальних програм за курс 5 класу НУШ і відповідає змісту всіх чинних модельних навчальних програм «Математика. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти. В роботі запропоновані завдання по темам "Натуральні числа та дії з ними" "Найпростіші геометричні фігури та величини", "Подільність натуральних чисел" і "Дробові числа та дії над ними".
2. Діагностична робота за рік з математики для 6 класу 00:45:00 середнє 25Б. Для контрольної роботи запропоновані 12 завдань, розташованих в порядку зростання рівня складності, по курсу математика 6 клас. Завдання охоплюють теми: "Звичайні дроби та дії з ними", "Середнє арифметичне", "Спрощення алгебраїчних виразів","Координати точок на координатній площині", "Коло, круг та їх елементи", "Подільність натуральних чисел", "Алгебраїчні рівняння і застосування рівнянь до розв'язування задач" та " Куб. Прямокутний паралелепіпед"