Теорія:
Нам вже відомо, що два числа можуть бути рівні, одне число може бути більше іншого або менше. Тобто, якщо одне число більше, то інше, відповідно, - менше.
Але можна визначити не тільки, що число більше, але визначити і на скільки більше, у скільки разів більше. Розглянемо завдання.
Але можна визначити не тільки, що число більше, але визначити і на скільки більше, у скільки разів більше. Розглянемо завдання.
На одному дереві \(6\) груш. ![]() А на другому дереві на \(2\) груші більше. ![]() Скілько груш на другому дереві? |
груш |
На одному дереві \(6\) груш. ![]() А на другому дереві в два рази більше груш. ![]() Скільки груш на другому дереві? |
груш |
Можна визначити не тільки, що число менше, але визначити і на скільки менше, у скільки разів менше. Розглянемо завдання.
У хлопчика \(6\) кубиків. ![]() А м'ячиків на два менше. ![]() Скільки м'ячиків у хлопчика? |
м'ячика |
У хлопчика \(6\) кубиків. ![]() А м'ячиків в три рази менше. ![]() Скільки м'ячиків у хлопчика? |
м'ячика |