Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Тварини І Слухає, читає і вивчає назви тварин.
2. Тварини ІІ Слухає, читає і вивчає назви тварин.
3. Тварини III Читає, слухає і вивчає назви тварин.
4. Дієслова, змінювання дієслів Знає діслова, вміє їх змінювати.
5. Утворення речень у 3-й особі однини Вміє утворювати речення у 3-й особі однини.
6. Складання речень із модальним дієсловом «können» Може відмінювати модальне дієслово 'können', складати речення.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Розпізнавання тварин за картинкою 1 вид - рецептивний легке 3Б. Розпізнає назви тварин за малюнками.
2. Аудіювання, тварини 1 вид - рецептивний легке 3Б. Розпізнавання на слух назв тварин.
3. Аудіювання, дієслова 1 вид - рецептивний легке 3Б. Розпізнавання на слух дієслів.
4. Визначення роді іменників 2 вид - інтерпретація легке 3Б. Уміє визначити рід іменника за артиклем.
5. Розпізнавання особових займенників 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Знає особові займенники.
6. Аудіювання, малюнки тварин 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Розпізнає на слух назви тварин.
7. Використання особового займенника 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Може замінити іменник правильним особовим займенником.
8. Особові займенники 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Добирає особовий займенник до іменника.
9. Змінювання дієслів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Знає правильні закінчення дієслів у різних особах.
10. Пропущені букви, тварини 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Вміє писати назви тварин.
11. Плутанина літер, тварини 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Вміє розпізнавати та писати назви тварин.
12. Аудіювання, добір малюнка 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Уміє слухати речення та поєднувати їх із малюнками.
13. Що робить тварина? 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Розуміє речення за малюнком. Що робить тварина?
14. Аудіювання, речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Слухає правильне речення, розпізнає його правопис.
15. Аудіювання, речення з können 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Слухає правильне речення з модальним дієсловом können, розпізнає правопис.
16. Складання речень. Що знають тварини? 3 вид - аналіз середнє 4Б. За картинкою можна вставити слово і скласти речення.
17. Пошук і виправлення помилок 1 вид - рецептивний важке 6Б. Може знайти помилку в реченні та виправити її.
18. Читання-з’єднання І 2 вид - інтерпретація важке 4Б. Установіть відповідність між словом і його перекладом.
19. Читання-з’єднання ІІ 3 вид - аналіз важке 6Б. Об’єднує речення особовим займенником.
20. Складання речень. Що робить тварина? 3 вид - аналіз важке 4Б. Розпізнає написання назв тварин за малюнками.
21. Диктант. Правопис слів 3 вид - аналіз важке 6Б. Може чути і писати слова.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тварини, дієслова ІІ 00:30:00 середнє 19Б. Вміє слухати і писати тварин, дієслова, складати речення.
2. Тварини, дієслова ІІ 00:30:00 середнє 20Б. Вміє слухати і писати тварин, дієслова, складати речення.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тварини, дієслова ІІІ 00:40:00 середнє 36Б. Вміє слухати та писати тварин, дієслова, складати речення, знаходити та виправляти помилки.