Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Властивості води Теоретична інформація про властивості води.
2. Вода — універсальний розчинник Теоретична інформація про воду як універсальний розчинник.
3. Колообіг води Теоретична інформація про колообіг води.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Частини речення 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин.
2. Нерозчинна речовина 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити нерозчинну речовину.
3. Що зображено на фото 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити природнє явище чи об'єкт (пов'язані із водою).
4. Завершення речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Завершити речення правильним словом.
5. Властивості води 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити, які властивості характерні для води.
6. Назви понять 3 вид - аналіз важке 3Б. Назвати поняття за їх описом.
7. Правдиве та неправдиве судження 3 вид - аналіз важке 3Б. Визначити, чи правдиве судження про воду.
8. Про яку воду річ? 3 вид - аналіз важке 3Б. Визначити, про який тип води сказано у твердженні.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Природні фарби Інший важке 5Б. Скоритатися джерелами з мережі Інтернет та виготовити власноруч фарби для створення малюнка.
2. Опис розчинності Інший важке 4Б. Провести експеримент з розчиненням речовин.
3. Схема колообігу Інший важке 5Б. Намалювати сжему колообігу води.
4. Погода і вода Інший важке 5Б. Скоритатися джерелами з мережі Інтернет та описати правила поведінки під час різних погодних явищ.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Вода — найдивовижніша речовина на Землі» 01:00:00 середнє 17Б. Тренувальні тестові завдання.
2. Діагностична робота з теми «Вода — найдивовижніша речовина на Землі» 03:00:00 середнє 25Б. Тестування для перевірки знань.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Вода — найдивовижніша речовина на Землі» 03:00:00 середнє 21Б. Тестування для повторення матеріалу вдома.