Науки, що вивчають природу називають природничими: фізика, хімія, біологія, географія, астономія.
Для розуміння та пошинення науки існують наукові терміни. Зазвичай, вони походять із грецької або латинської мов.

Наприклад, слово «телефон» походить від грецьких слів, що перекладаються як «теле» — далеко і «фоно» — голос.
Зверни увагу!
Займаються наукою науковці та науковиці. Це люди, що систематизують знання, здійснюють дослідження та експерименти, встановлюють взаємозв'язки між різними поняттями, фактами та науками.
Найвищим рівнем наукового пізнання є відкриття. Вони можуть бути зроблені в якісь конкретні галузі чи науці (фізиці, хімії, біології тощо) і мати вагомий вплив лише на її розвиток, а найчастіше відкриття мають міжгалузевий характер і впливають на розвиток глобальної наукової думки та уявлень людства про Всесвіт та його закони.
Відкриття — це вперше описані явища чи факти, що дозволяють подивитися на науковий світ по-іншому.
Наприклад,
  • За тисячі років до нашої ери відкриття (створення) колеса стало величезним поштовхом до розвитку цивілізації та усього людства.
колесо.png
  • Між 2 та 1 століттями до н.е. відкрили компас. Моряки тепер могли орієнтуватися не лише по зірках, а й використовувати компас. Його найпростіший прототип робили із природного матеріалу магнетиту
зщщгра.png
компас.png
  • Христофор Колумб відкрив Америку.
енгшлд.png

колумб америка.png
  • Миколай Коперник вперше сказав про те, що Земля обертається навколо Сонця.
коперник.png

знемля сонце.png
  • Александр Флемінг — перший виділив антибіотик пеніцилін із плісняви.
Флемінг.jpg

800px-Stephen_hawking_2008_nasa.jpg
  • Іссак Ньютон виявив та науково обгрунтував теорію про земне тяжіння — гравітацію.
ньютон.png
  • Томас Едісон створив першу лампочку.
томас едісон.png