Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Правопис вивчених частин мови | Теоретичні відомості про основні орфограми у вивчених частинах мови. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Четверте зайве | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Закріплення навичок розпізнавати частини мови. |
2. | Ступені порівняння прикметників | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Завдання на вибір одного правильного варіанта. Удосконалення навичок визначати правильно утворені форми ступенів порівняння прикметників. |
3. | Написання займенників | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Тестове завдання на повторення правил написання неозначених та заперечних займенників. |
4. | Творимо імена по батькові | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | удосконалення навичок утворення імен по батькові. |
5. | Орфограми в префіксах | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Удосконалення навичок написання префіксів іменників. |
6. | Н та НН у прикметниках | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Повторення та узагальнення правил написання Н та НН у прикметниках. Можлтве повторення орфограми як на початку року, так і перед вивченням тем щодо написання Н та НН у дієприкметниках та прислівниках. |
7. | Числівник+іменник | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Удосконалення умінь узгоджувати числівники з іменниками. |
8. | Суфікси іменників | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання передбачає контроль навичок дотримання словотворчих норм при утворенні іменників суфіксальним способом. |
9. | Орфографічний практикум | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Згадати вивчені орфограми в самостійних частинах мови та вставити у словах пропущені букви. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Яка частина мови? | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення уміння визначати належність слова до певної частини мови |
2. | Суфіксальне словотворення | Інший | середнє | 3Б. | Повторення відомостей про написання іменникових суфіксів та удосконалення словотворчих навичок. |
3. | Одна чи дві? | Інший | середнє | 7Б. | Завдання на перевірку сформованості навичок щодо написання слів, у яких відбувається або не відбувається подвоєння букв внаслідок подовженої вимови. |
4. | Злови помилку | Інший | середнє | 3Б. | Завдання на уміння знаходити помилки у написанні префіксів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Правопис вивчених частин мови» | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Завдання на удосконалення уміння розрізняти частини мови, закріпити орфограми в суфіксах і префіксах. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Правопис вивчених частин мови» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Формування правописних навичок за допомогою орфографічних вправ. |
2. | Перевірочна робота з теми «Правопис вивчених частин мови» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Завдання для перевірки сформованості правописних навичок. |