Ліцей Козятинської міської ради

Опорний комунальний заклад «Ліцей Козятинської міської ради Вінницької області» здійснює освітню діяльність одночасно на різних рівнях загальної середньої освіти (початкова, базова середня, профільна середня).

Головною метою діяльності ліцею є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству.

Завданнями ліцею в статусі опорного закладу освіти є створення безпечного освітнього середовища, концентрація та ефективне використання наявних ресурсів, їх спрямування на задоволення освітніх потреб здобувачів освіти.

Здобуття повної загальної середньої освіти в ліцеї здійснюється за денною, дистанційною, екстернатною (в т.ч. вибірковий екстернат), сімейною формами чи формою педагогічного патронажу. З метою забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в закладі функціонують інклюзивні класи.

За письмовими зверненнями батьків учнів утворюється група (групи) подовженого дня, у тому числі інклюзивні, фінансування якої (яких) здійснюється за кошти засновника та за інші кошти, не заборонені законодавством.

В ліцеї здійснюється політика нетерпимості до будь-яких проявів булінгу (цькування).

Залучення учнів ліцею під час освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не пов’язаних з реалізацією освітньої програми, забороняється, крім випадків, передбачених рішенням Кабінету Міністрів України.

Освітня програма ліцею розробляється на основі типової, а також з урахуванням функціонування класів, що працюють за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України».

У старшій школі організовано поглиблене вивчення  української мови та літератури, англійської мови,  математики та економіки, хімії та біології. З  урахуванням запитів здобувачів освіти можливо запровадження інших профілів. Починаючи з 8-го року навчання, з метою забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії учнів та ефективної допрофільної підготовки, в ліцеї можуть функціонувати класи, що складаються з різнопрофільних груп з кількістю учнів не менше восьми осіб.

Виховний процес у ліцеї є невід’ємною складовою освітнього процесу і ґрунтується на загальнолюдських цінностях, культурних цінностях Українського народу, цінностях громадянського (вільного демократичного) суспільства, принципах верховенства права, дотримання прав і свобод людини і громадянина.

Дані оновлені: