Ліцей № 32

В одному із наймальовничіших місць України, неподалік річки Десна, розташоване місто Чернігів. Наше місто – це символ надії та відродження. Надія на краще життя і відродження після трагедії 1986 року на ЧАЕС.

Наше місто – красиве, затишне, квітуче. Згадуючи історію міста, ми відчуваємо глибоку вдячність тим архітекторам, проектувальникам, будівельникам, які створили Чернігів таким неповторним та прекрасним.    

Школа № 32 відкрила свої двері в далекому 1989 році. С тих пір змінилося багато чого. Однак одне не змінне – двері школи завжди відкриті для дітей та їх батьків.
Школа – це простір благополуччя та успіху. Ліцей № 32 це великий будинок, в якому живе велика і дружня родина. Тут всі разом: робота і  відпочинок , свята і робочі дні, радощі та печалі.
Але, як же в епоху нових технологій зберегти традиції? Дати чудову освіту та підготувати до життя справжню людину майбутнього. Щоб відповісти на ці питання, необхідно уявити, що визначає обличчя сучасної школи. Перед усім подих школи, її філософія, носіями якої є її концепція та команда закладу.
Рух школи в майбутнє потребує сформованої системи поглядів на минуле, теперішнє та перспективу. Одним словом, це світогляд школи, який необхідно розвивати. Є світогляд, тоді школа діє як єдина система, нема – школа розпадається на школи .
О то ж, уявимо собі величезний Океан. Це океан фактів і знань. Посередині океанських вод плавають три Кита. Кити утримують на спинах величезну черепаху. Поверхня її панциру і є Педагогіка. Перший Кит Педагог, зобов’язаний володіти своїм предметом, вміти користуватися інтелектуальними інструментами, які дає учню. Отож, ім’я першого Кита – Компетентність учителя. Другий Кит – Педагог, повинен мати свою, нехай і маленьку справу, за яку він повністю відповідає. Вчитель повинен робити таку справу краще за інших, тому що він володіє таємницями, яким вчить. Ім’я цьому Киту – відповідальність професіонала, – Третій Кит . Якщо педагог, кращий у своїй справі, не здатний передати ази своєї науки, то який же він Майстер?! Чим глибше знання, якими володіє педагог, тим більш вишуканим повинен бути педагогічний інструмент, який дозволяє передати ці знання учням. Третій Кит носить ім’я Методика. В цій моделі Черепаха – це спільний пошук, це допомога в тому, щоби спільно знайти ключ до вирішення проблеми. Спираючись на цю модель багато років працює наша школа.

Школа була побудована і прийнята Державною комісією 31 серпня 1989 року. Першого вересня розпочались заняття. Педагогічний колектив налічував 170 вчителів та вихователів. Очолила педколектив директор Тимошко Г.М.

20 січня 1990 року у зв’язку з переводом Тимошко Г.М. на посаду заступника начальника обласного управління освіти, директором школи було призначено Морозова Б.Г.

 У 1990-1991 навчальному році в школі працюють 117 вчителів, двоє з них мають звання «Старший учитель», два нагороджені значком «Відмінник народної освіти. Борис Георгієвич нічого кардинально не змінював, працював над розвитком творчого настрою вчителів школи. Поїздки з учнями та вчителями на виноградники, робота археологічного загону, учительський ВІА, який сам і очолював, творчі вечори, семінари, сьогодні є про що згадати.

За складом більшість учителів школи мають стаж педагогічної роботи 5-15 років, 34 учителі – молоді фахівці зі стажем роботи до 5-ти років.

Сьогодні неможливо перерахувати завучів, вчителів, технічних працівників, які віддали школі не один десяток років. І от, сподіваємося, що і ви їх пам’ятаєте і будете пам’ятати завжди.

Дані оновлені: