Одеський ліцей «Гармонія»

Історія навчального закладу бере початок з 1987 року, коли середня школа № 83 відчинила двері для 2000 школярів Вузівського мікрорайону. В 2000 році освітній заклад перетворено у навчально-виховний комплекс «Гармонія». З 2020 року ОНВК «Гармонія» стає Одеським Ліцеєм «Гармонія».

  Сьогодні Одеський ліцей «Гармонія» – це сучасний навчальний заклад нового типу, який складається з трьох структурних підрозділів:

1. Початкова школа І ступеню,
2. Середня школа ІІ ступеню з класами природничого та гуманітарного напрямків,
3. Старша профільна школа ІІІ ступеню з природничим та гуманітарним відділенням.

В ліцеї навчається більш 2000 учнiв. Всі класи з українською мовою навчання. Також вивчаються англійська, французька та німецька мови.

Очолює навчальний Ірина Дмитрівна Бурдейна, учитель історії, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, «Відмінник освіти України», Кращий педагогічний працівник міста Одеси. Це педагог високої професійної майстерності, умілий організатор та керівник, людина високої ерудиції і творчого характеру. 

Постійний пошук найдоцільніших шляхів формування свідомих громадян, нових підходів, цікавих ідей у навчально-виховному процесі – мета педагогічної діяльності директора школи. Під керівництвом Ірини Дмитрівни працює творчий колектив учителів: 113 кваліфікованих педагогів, з яких 8 «Відмінників освіти України», 5 «Кращих педагогічних працівників міста Одеси», 20 – вчителі-методисти, 38 – з педагогічним званням «Старший вчитель», 68 вчителів вищої категорії, 12 – першої категорії, 12 – другої категорії, 13 спеціалістів, 8 бакалаврів. Майже двадцять випускників «Гармонії» плідно працюють вчителями рідної школи.

Для забезпечення навчально-виховного процесу в Одеському ліцеї «Гармонія» є 63 навчальних кабінета, бібліотека, читальна зала, етнографічний музей «Шевченківська світлиця», хореографічні та спортивні зали, стадіон, волейбольний та баскетбольний майданчики. Кабінети укомплектовані сучасними технічними засобами, методичною літературою, обладнанням для лабораторних робіт і демонстраційних дослідів, що дає можливість учням засвоювати навчальний матеріал на високому рівні й посідати призові місця в предметних олімпіадах і МАН міського, обласного та Всеукраїнського рівнів, а також досягати високих результатів у зовнішньому незалежному оцінюванні.

Одеський ліцей «Гармонія» – заклад, який проектує й апробує новий зміст освіти, створює адаптивні умови для гармонійного розвитку особистості. Основне завдання школи – це виховати здорову, творчу, компетентну особистість, здатну до самовизначення й самореалізації. Системний підхід до управління виховним процесом, постійне оновлення його змісту, консолідація зусиль школи, сім‘ї та громадськості, координація співпраці психолого-педагогічної служби створили в Одеському ліцеї «Гармонія» умови для самореалізації учнів відповідно до їх здібностей, суспільних і власних інтересів.

Виховна проблема, над якою працює педагогічний колектив школи: «Становлення національної та громадянської самосвідомості учнів шляхом формування етнокультурних і загальнолюдських цінностей. Система виховної роботи закладу охоплює всі сфери життєдіяльності дитини. Розвивальний характер освіти й виховання через мистецтво та фізичну культуру – це і є система навчання в ліцеї, яка спрямована на формування компетентного, гармонійно та інтелектуально розвиненого випускника. Учні школи –  лауреати міських, обласних, Всеукраїнських та міжнародних конкурсів і фестивалів: «Молодь обирає здоров’я», «Земля – наш спільний дім», «Ми роду козацького діти», «А я просто українка, україночка». Вже декілька років команда ліцею «Відважні яструби» є переможцем міського етапу  Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»). У школі працює Народний художній колектив ансамбль танцю «Радість» – учасник і переможець багатьох творчих конкурсів.

З метою пропаганди переваг здорового способу життя, формування системи життєвих принципів, стимулювання молоді до самостійного вибору життєвої позиції у школі діє Програма «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя», яка допомагає підліткам сформувати власну думку про важливість збереження та зміцнення свого здоров‘я.

Отже, основне завдання ліцею – це виховання компетентної особистості, здатної до самовизначення й самореалізації, це формування національної свідомості молоді, любові до рідної землі, свого народу, бажання працювати задля Держави, готовність стати на її захист.

 

 

                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дані оновлені: