Ужгородський науковий ліцей

Діяльність закладу освіти відповідає вимогам Положення про науковий ліцей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 року № 438.

У закладі освіти наявні умови для надання якісних освітніх послуг учням 8 – 11 класів із усієї області, облаштовано пансіон для цілодобового перебування дітей. Заклад здійснює підготовку учнів за фізико-математичним, природничим та суспільно-гуманітарним спрямуванням, є філією Закарпатського відділення Малої академії наук України. До здійснення освітнього процесу залучено чотири кандидати наук, два педагоги мають почесне звання «‎Заслужений вчитель України».

За останні п’ять років заклад освіти займає лідируючі позиції в області за кількістю призерів ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та ІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН України. За цей період 26 учнів вибороли призові місця на ІV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад та 22 стали призерами ІІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН України, шестеро учнів стали призерами міжнародних олімпіад.

Закладом освіти 16 вересня 2020 року терміном до 31 грудня 2029 року підписано договір про співпрацю із державним вищим навчальним закладом «Ужгородський національний університет».

Відповідно до договору матеріально-технічна база ДВНЗ «УжНУ» може використовуватися для провадження наукової, навчальної, дослідницької, дослідницько-експериментальної, конструкторської, винахідницької, пошукової діяльності учнів закладу освіти. Відповідно до пункту 6 «Положення про науковий ліцей» проведено позаплановий інституційний аудит, за результатами якого заклад освіти визначений засновником як науковий ліцей.

Реалізація стратегії розвитку наукового ліцею забезпечить підвищення якості освіти її здобувачів, її інноваційний розвиток відповідно до світових стандартів, що сприятиме істотному зростанню інтелектуального, культурного, духовно-морального потенціалу особистості, а це:

  • Створення системи освіти нового покоління відповідно до вимог часу, що забезпечує повноту реалізації функції якісної освіти.
  • Підвищення якості результатів навчання випускників.
  • Створення позитивного іміджу, поширення досвіду успішного надання освітніх послуг, забезпечення необхідних науково-методичних, організаційних та матеріально-технічних умов.
  • Наявність педагогічних кадрів, здатних працювати на засадах інноваційних підходів до організації освітнього процесу, власного творчого безперервного професійного зростання.
  • Створення ефективної системи забезпечення розвитку дитини – представника покоління інформаційної епохи, формування соціально і фізично зрілої творчої особистості, громадянина України і світу.
Дані оновлені: