Місія колегіуму: розвиток і виховання компетентісно обдарованої, гармонійно розвиненої, конкурентоспроможної особистості, здатної до самореалізації в умовах інформаційного суспільства. Створення навчально-предметного середовища, що забезпечує психологічний комфорт і сприяє вияву творчості дітей, стимулювання неперервного професійного й особистісного зростання педагогів.
Пріоритетами розвитку колегіуму є:
- освіта і виховання молоді;
- формування свідомих громадян України з державним мисленням;
- розвиток творчих здібностей особистості, що гармонійно поєднують високий інтелектуальний, духовно-цілісний розвиток, самопізнання з пізнанням природи буття людини, всесвіту і суспільства, нації і людства, основ розвитку матеріальної і духовної культури, соціально адаптованих, працелюбних спроможних втілювати у життя ідеали добра справедливості, свободи, демократії, перебувати у стані гармонії з собою і навколишнім світом.
Модернізація змісту освіти відбуватиметься через зміну самої філософії освітнього процесу:
- перенесення її акцентів на формування гармонійно розвиненої компетентної особистості засобами навчальних дисциплін;
- організація роботи Учнівського наукового товариства;
- розширення змісту освітніх галузей за рахунок впровадження спецкурсів, елективних курсів за напрямками: середні класи – система елективних курсів, факультативів, спрямованих на розширення змісту предметів навчального плану (для учнів 5-7 класів) та впровадження цілеспрямованої допрофільної підготовки (для учнів 8-9 класів) через надання додаткових освітніх послуг за бажанням батьків та учнів;старші класи - система спецкурсів, елективних курсів, спрямованих на реалізацію змісту профільного навчання, надання йому прикладного значення;
- організація індивідуального навчання для творчо обдарованих учнів;
- організація навчання старшокласників за індивідуальними освітніми траєкторіями.
Співтворчість педагогів і колегіантів, особистісно зорієнтована освіта інформаційно-комунікаційне навчання – це ті чинники, що розкривають індивідуальність дитини, дають можливість їй проявити себе і розвинути життєві компетентності.