Запорізький колегіум «Елінт»

Місія колегіуму: розвиток і виховання компетентісно обдарованої, гармонійно розвиненої, конкурентоспроможної особистості, здатної до самореалізації в умовах інформаційного суспільства. Створення навчально-предметного середовища, що забезпечує психологічний комфорт і сприяє вияву творчості дітей,  стимулювання неперервного професійного й особистісного зростання педагогів.


Пріоритетами розвитку  колегіуму є:

  • освіта і виховання молоді;
  • формування свідомих громадян України з державним мисленням;
  • розвиток творчих здібностей особистості, що гармонійно  поєднують високий інтелектуальний, духовно-цілісний розвиток, самопізнання з пізнанням природи буття людини, всесвіту і суспільства, нації і людства, основ розвитку матеріальної і духовної культури, соціально адаптованих,  працелюбних спроможних втілювати у життя ідеали добра справедливості, свободи, демократії, перебувати у стані гармонії з собою і навколишнім світом.

      Модернізація змісту освіти відбуватиметься через зміну самої філософії освітнього процесу:

  • перенесення її акцентів на формування гармонійно розвиненої компетентної особистості засобами навчальних дисциплін;
  •  організація роботи Учнівського наукового товариства;
  • розширення змісту освітніх галузей за рахунок впровадження спецкурсів, елективних курсів за напрямками: середні класи – система елективних курсів, факультативів, спрямованих на розширення змісту предметів навчального плану (для учнів 5-7 класів) та впровадження цілеспрямованої допрофільної підготовки  (для учнів 8-9 класів) через надання додаткових освітніх послуг за бажанням батьків та учнів;старші класи - система спецкурсів, елективних курсів, спрямованих на реалізацію змісту профільного навчання, надання йому прикладного значення;
  • організація індивідуального навчання для творчо обдарованих учнів;
  • організація навчання старшокласників за індивідуальними освітніми траєкторіями.


Співтворчість педагогів і колегіантів, особистісно зорієнтована освіта інформаційно-комунікаційне навчання  – це ті чинники, що розкривають індивідуальність дитини, дають можливість їй проявити себе і розвинути життєві компетентності.

 

 

                                                                               

Дані оновлені: