Наразі відбувається формування навчальної STEM-програми з 3D-моделювання, які рекомендовані МОН України для використання у навчальних закладах.
STEM-програма відповідатиме основним критеріям:
- актуальність та іноваційність змісту;
- розумілість процесу реалізації програми (що конкретно роблять учні, які умови та обладнання необхідні для ефективної реалізації);
- наявність методики, яка дозволяє використовувати програму у будь-якому навчальному закладі;
- досягнення освітнього та виховного педагогічного результату та наявність інструментів для його вимірювання.
Створення та аналіз моделей є невід’ємною частиною STEM. STEM (Science, Technology, Engineering and Math) – відносно нова технологія навчання. Вона передбачає вивчення учнем шляхів вирішення певної проблеми, яка постає перед людством в цілому, окремою особою, або групою людей. Після чого проводиться розробка моделі вирішення проблеми. Останнім етапом роботи в STEM-проекті є створення нової, або використання вже існуючої технології з метою створення прототипу пристрою для вирішення проблеми, яка вивчалась на першому етапі.
Нижче додано більш ніж 6 000 3д моделей (розміщено у 561 архіві), які вчитель вже може використовувати в своїй навчальній програмі:
Астрономія |
Біологія |
Інженерія |
Мистецтво |
Робототехніка |
Будівлі |
Мобільні телефони |
Хімія |
Created by Thingiverse, and is licensed under cc.