Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Формули зведення |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Формули зведення (синус) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знаходження значення виразу. |
2. | Формули зведення (косинус) | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Формули зведення (косинус). |
3. | Формули зведення (тангенс і котангенс) | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Формули зведення (тангенс і котангенс) |
4. | Використання формул зведення, синус і косинус тупого кута | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Використання формули зведення для обчислення синуса або косинуса тупого кута. |
5. | Використання формул зведення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Використання формул зведення |
6. | Знаходження значення виразу (тангенс і котангенс) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Використання таблиць зведення |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Використання формул зведення для знаходження значення виразу | Інший | важке | 1Б. | Знаходження значення виразу. Використовується правило і формули зведення. |
2. | Обчислення значення виразу (синус, косинус, тангенс) | Інший | важке | 1Б. | Знаходження значення виразу. Використання формул зведення. |
3. | Спрощення виразу | Інший | важке | 1Б. | Спростити вирази використовуючи формули зведення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Виразити через тригонометричну функцію | Інший | середнє | 1Б. | Використання таблиці формул зведення. |
2. | Обчислення значення виразу (синус, косинус) | Інший | середнє | 1Б. | Дано вираз, необхідно обчислити значення виразу. |
3. | Перетворення виразу. | Інший | середнє | 1Б. | Спростити вирази використовуючи правило. |
4. | Таблиця формул зведення | Інший | легке | 1Б. | Обрати варіант відповіді, використовуючи таблицю формул зведення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Формули зведення» | 00:15:00 | середнє | 4Б. | Знаходження значення виразу. Використання формул зведення (косинус, синус, тангенс, котангенс) |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Формули зведення» | 00:15:00 | середнє | 4Б. | Знайти значення виразу, спростити вираз, використовуючи формули зведення. |
2. | Перевірочна робота з теми «Формули зведення» | 00:25:00 | середнє | 4Б. | Обчислення значення виразу, перетворення тригонометричних виразів. |