Методична рекомендація:

Методичні вказівки

Номер Назва Опис
1. Методична рекомендація

Теорія

Номер Назва Опис
1. Задачі, які приводять до поняття похідної Описуються 2 завдання: про швидкість руху і про дотичну до графіка функції.
2. Визначення похідної функції Визначення похідної функції, позначення, приклади.
3. Геометричний зміст похідної Геометричний зміст похідної.
4. Фізичний зміст похідної Фізичний зміст похідної.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Миттєва швидкість 1 вид - рецептивний легке 1Б. Закон руху точки задається формулою лінійної функції
2. Завдання на дослідження аргументу функції 1 вид - рецептивний легке 2Б. Функція задана графіком
3. Середня швидкість руху точки 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Рух точки по прямій
4. Знаходження швидкості і прискорення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Закон руху точки задається квадратичною функцією
5. Зміна функції в точці 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Швидкість зміни функції у зазначеній точці
6. Швидкість зміни функції 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Обчислити швидкість зміни лінійної функції в точці
7. Швидкість і прискорення 3 вид - аналіз важке 4Б. Обчислення швидкості і прискорення в заданий момент часу
8. Доказ із застосуванням визначення похідної 3 вид - аналіз важке 4,2Б. У доказі формули застосовується визначення похідної
9. Обчислення похідної 3 вид - аналіз важке 5Б. В обчисленні похідної використовується визначення

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Визначення похідної» 00:08:00 легке 3Б. Містить завдання на зміцнення знань з визначення похідної

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Визначення похідної» 00:10:00 середнє 5Б. Містить завдання на знаходження швидкості зміни функції і використання визначення границі
2. Перевірочна робота з теми «Визначення похідної» 00:15:00 середнє 10Б. Тест перевіряє розуміння змісту похідної та обчислення похідної. Містить два завдання, яких на порталі учням не видно.