Теорія
Завдання
1. |
Перехід від математичної моделі до словесної
Складність: легке |
1
|
2. |
Утворення словесної моделі з математичної (задачі на роботу)
Складність: легке |
1
|
3. |
Від математичної моделі прикладної задачі до словесної (школи)
Складність: легке |
2
|
4. |
Утворення математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю (кури та кролі)
Складність: середнє |
2
|
5. |
Від словесної моделі прикладної задачі до її математичної моделі (розряди чисел)
Складність: середнє |
3,5
|
6. |
Перехід від словесної моделі прикладної задачі до математичної (робітники і деталі)
Складність: середнє |
2
|
7. |
Прикладна задача (дорослий і дитячий квитки)
Складність: середнє |
4
|
8. |
Від словесної моделі прикладної задачі до її математичної моделі (два числа)
Складність: важке |
7
|
9. |
Задача на рух по воді
Складність: важке |
6
|
10. |
Розв'язання текстових задач на числа і відсотки
Складність: важке |
7
|
11. |
Розв'язання текстових задач на переливання
Складність: важке |
7
|
Тести
1. |
Тренування з теми «Системи двох лінійних рівнянь як математичні моделі»
Складність: середнє |
7
|