Методична рекомендація:

Методичні вказівки

Номер Назва Опис
1. Методична рекомендація

Теорія

Номер Назва Опис
1. Що означає розв'язати систему раціональних рівнянь
2. Рівносильні і нерівносильні перетворення рівняння
3. Рівняння кола

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Умова, коли пара чисел є або не є розв'язком системи 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибір умови, при якій пара чисел є або не є розв'язком системи
2. Перетворення, які є/не є рівносильними 1 вид - рецептивний легке 3Б. Вибір перетворень, які є/не є рівносильними
3. Пара чисел, яка є розв'язком системи рівнянь 1 вид - рецептивний легке 2Б. Вибір пари чисел, яка є розв'язком системи рівнянь
4. Чи є пара чисел розв'язком системи рівнянь? 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Встановлення, чи є пара чисел розв'язком системи рівнянь, чи ні
5. Вибір пари чисел, яка є розв'язком системи рівнянь 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Вибір однієї пари чисел з чотирьох, яка є розв'язком системи рівнянь
6. Вибір пар чисел 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Вибір двох пар чисел з чотирьох, які є розв'язком даної системи рівнянь
7. Пари чисел, які не є розв'язком системи рівнянь 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибір пар чисел, які не є розв'язком системи рівнянь
8. Число розв'язків системи рівнянь 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Визначення скільки розв'язків має дана система рівнянь
9. Визначення назви графіку по рівнянню (квадрат суми) 2 вид - інтерпретація важке 5Б. Визначення назви і розташування графіку за рівнянням
10. Графік рівняння (квадрат різниці) 2 вид - інтерпретація важке 5Б. Визначення назви і розташування графіку за рівнянням

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Основні поняття» 00:07:00 середнє 10Б.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Основні поняття» 00:10:00 середнє 9Б. Завдання на визначення пари чисел, які є розв'язком даної системи рівнянь; вибір пар чисел, які не є розв'язком системи рівнянь; визначення, скільки розв'язків має дана система рівнянь
2. Перевірочна робота з теми «Основні поняття» 00:15:00 середнє 15Б. Завдання на вибір умови, при якій пара чисел є чи не є розв'язком системи; вибір перетворень, які є / не є рівносильними; вибір двох пар чисел із шести, які є розв'язком даної системи рівнянь; визначення пар чисел, які не є розв'язком системи рівнянь; визначення назви і розташування графіка за рівнянням (квадрат різниці), рівняння кола
Потрібно активувати Мій+

Для доступу до навчальних матеріалів цього предмета потрібно активувати Мій+!


Активувати Мій+