Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Загальна характеристика плаунів | Представлено загальну характеристику плаунів. |
2. | Різноманітність плаунів | Представлено приклади плаунів, та їх характеристику. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення зображення плаунів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити зображення плаунів, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення способів розмноження плаунів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити способи розмноження плаунів, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Визначення способів, якими не можуть розмножуватися плауни | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити способи, якими не можуть розмножуватися плауни, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Місця, де ростуть плауни | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, де можуть рости плауни, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Назви поколінь життєвого циклу плаунів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити назви поколінь життєвого циклу плаунів. |
6. | Характеристика пагонів плаунів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити характеристику пагонів плаунів, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Оціни правильність тверджень про пагони плаунів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно оцінити правильність тверджень про пагони плаунів. |
8. | Визначення функцій частин плаунів | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Необхідно визначити функції частин плаунів, обравши із запропонованих варіантів. |
9. | Визначення назв частин плаунів за характеристикою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Необхідно визначити назви частин плаунів за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
10. | Відповідність між характеристикою і назвою частин плаунів | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою частин плаунів. |
11. | Спільні ознаки плаунів і мохів | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Необхідно визначити спільні ознаки плаунів і мохів, обравши із запропонованих варіантів. |
12. | Відмінність плаунів і мохів | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Необхідно визначити відмінність плаунів і мохів, обравши із запропонованих варіантів. |
13. | Послідовність стадій розвитку плауна | 3 вид - аналіз | середнє | 3,5Б. | Необхідно встановити послідовність стадій розвитку плауна. |
14. | Визначення частин плауна на зображенні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити назви частин плауна на зображенні, обравши із запропонованих варіантів. |
15. | Визначення зображення частин плауна | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити зображення зазначених частин плауна. |
16. | Встановлення відповідності між зображенням і назвами частин плауна | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно встановити відповідність між зображенням і назвами частин плауна. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Плауни» | 00:30:00 | середнє | 5Б. | Відпрацьовується знання основних понятть з теми «Плауни». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Плауни» | 00:25:00 | середнє | 5Б. | Відпрацьовується знання основних понятть з теми «Плауни». |
2. | Перевірна робота з теми «Плауни» | 00:30:00 | середнє | 10,5Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Плауни». |