Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Будова квітки | Представлено теоретичні відомості про будову квітки рослин. |
2. | Репродуктивні частини квітки: тичинки і маточки | Представлено теоретичні відомості про репродуктивні частини квітки: тичинки і маточки. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що називається квіткою | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається квіткою, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення зображення квітів з простою оцвітиною | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення квітів з простою оцвітиною. |
3. | Визначення зображення квітів з подвійною оцвітиною | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення квітів з подвійною оцвітиною. |
4. | Встановлення відповідності між зображенням квітів і видом оцвітини | 3 вид - аналіз | легке | 4Б. | Необхідно встановити відповідність між зображенням квітів і видом оцвітини. |
5. | Визначення зображення голих квітів | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення голих квітів, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Визначення різновидів простих оцвітин | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Необхідно визначити різновиди простих оцвітин. |
7. | Визначення характеристики зазначеної частини квітки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити характеристику зазначеної частини квітки, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Відповідність між характеристикою і назвою частини квітки | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Необхідно визначити відповідність між характеристикою і назвою частини квітки. |
9. | Визначення зображень одностатевих квіток | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення одностатевих квіток, обравши із запропонованих варіантів. |
10. | Визначення зображень двостатевих квіток | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення двостатевих квіток, обравши із запропонованих варіантів. |
11. | Визначення зображень жіночих квіток | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення жіночих (маточкових) квіток, обравши із запропонованих варіантів. |
12. | Визначення зображень чоловічих квіток | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення чоловічих (тичинкових) квіток, обравши із запропонованих варіантів. |
13. | Визначення характеристики репродуктивної частини квітки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити характеристику зазначеної реподуктивної частини квітки, обравши із запропонованих варіантів. |
14. | Відповідність між характеристикою і назвою регенеративної частини квітки | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити відповідність між характеристикою і назвою регенеративної частини квітки. |
15. | Визначення назви частини квітки на зображенні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити назву частини квітки на зображенні. |
16. | Визначення зображення зазначеної частини квітки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити зображення зазначеної частини квітки. |
17. | Відповідність між зображенням і назвами частин квітки | 3 вид - аналіз | середнє | 4,5Б. | Необхідно встановити відповідність між зображенням і назвами частин квітки. |
18. | Визначення назви частини квітки за характеристикою | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити назву частини квітки за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Квітка – орган статевого розмноження» | 00:20:00 | середнє | 14,5Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати і характеризувати будову квітки. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Квітка – орган статевого розмноження» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати і характеризувати будову квітки. |
2. | Перевірочна робота з теми «Квітка – орган статевого розмноження» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати і характеризувати будову квітки. |