Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Плоди. Будова і утворення плодів Представлено теоретичні відомості про будову і утворення плодів.
2. Класифікація плодів Представлено теоретичні відомості про класифікацю плодів.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення зображення плодів 3 вид - аналіз середнє 1Б. Необхідно визначити зображення плодів, обравши із запропонованих варіантів.
2. Визначення зображення частин рослини, що не є плодами 3 вид - аналіз середнє 1Б. Необхідно визначити зображення частин рослини, що не є плодами, обравши із запропонованих варіантів.
3. Визначення назв їстівних плодів 3 вид - аналіз середнє 1Б. Необхідно визначити їстівні плоди та інші частини рослин.
4. Визначення назв частин рослин, які не належать до плодів 3 вид - аналіз середнє 1Б. Необхідно визначити назви частин рослин, які не належать до плодів.
5. Що називається насінням і оплоднем 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити, що називається насінням і оплоднем, обравши із запропонованих варіантів.
6. Визначення назв рослин, які мають прості, складні плоди, або супліддя 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити назви рослин, які мають прості, складні плоди, або супліддя.
7. Визначення виду плодів (простих, складних, або супліддя) за назвою рослини 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити, які плоди (прості, складні або супліддя) має зазначена рослина.
8. Відповідність між зображенням рослин та різновидами їх плодів 3 вид - аналіз середнє 3Б. Необхідно визначити відповідність між зображенням рослин та різновидами їх плодів.
9. Відповідність між різновидами плодів та зображенням рослин 3 вид - аналіз середнє 3Б. Необхідно визначити відповідність між видом плодів та зображенням рослин, у яких вони утворюються.
10. Утворення складного плоду 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити, яким чином відбувається утворення складного плоду, обравши із запропонованих варіантів.
11. Утворення і розвиток оплодня 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити, яким чином відбувається утворення і розвиток оплодня, обравши із запропонованих варіантів.
12. Утворення плода яблуні 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити, залишки яких частин рослини відмічено на зображенні плодів.
13. Оціни правильність тверджень про утворення плоду, насіння, оплодня 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно оцінити правильність тверджень про утворення плоду, насіння, оплодня.
14. Допиши речення про утворення плоду, насіння, оплодня 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно дописати речення про утворення плоду, насіння, оплодня.
15. Визначення зображень сухих плодів 3 вид - аналіз середнє 1Б. Необхідно визначити зображення сухих плодів, обравши із запропонованих варіатнів.
16. Визначення зображень соковитих плодів 3 вид - аналіз середнє 1Б. Необхідно визначити зображення сухих плодів, обравши із запропонованих варіатнів.
17. Відповідність між зображенням плодів та їх приналежністю до сухих або соковитих 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно встановити відповідність між зображенням плодів та їх приналежністю до сухих або соковитих.
18. Визначення зображень однонасінних плодів 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити зображення однонасінних плодів, обравши із запропонованих варіатнів.
19. Визначення зображень багатонасінних плодів 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити зображення багатонасінних плодів, обравши із запропонованих варіатнів.
20. Відповідність між зображенням плодів та їх приналежністю до однонасінних або багатонасінних 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно встановити відповідність між зображенням плодів та їх приналежністю до однонасінних або багатонасінних.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Обери правильні твердження про утворення плоду, насіння, оплодня Інший середнє 1Б. Необхідно обрати правильні твердження про утворення плоду, насіння, оплодня.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Плоди» 00:20:00 середнє 11Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати і характеризувати будову плодів.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Плоди» 00:20:00 середнє 9Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати і характеризувати будову плодів.
2. Перевірочна робота з теми «Плоди» 00:30:00 середнє 8Б. Перевіряються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати і характеризувати будову плодів.