Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Механічний рух. Відносність руху, система відліку, матеріальна точка | Поняття механічного руху, відносності руху, системи відліку та матеріальної точки. |
2. | Траєкторія. Шлях. Переміщення | Види руху. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чи є подія механічним рухом | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | треба визначити, які події є механічним рухом |
2. | Види руху | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення видів руху. |
3. | Шлях чи переміщення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Потрібно визначити, шлях чи переміщення. |
4. | Рух автомобіля відносно інших тіл | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначається чи рухаться автомобіль відносно інших тіл чи знаходиться у спокої. |
5. | Переведення метрів у кілометри і навпаки (задача) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Пропонується виконати вправу, де висота (довжина) відомих споруд переводиться з метрів у км або навпаки. |
6. | Траєкторія | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно обрати одну із двох форм траєкторії. |
7. | Чи є рух відносно даних тіл? | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Проводиться аналіз змін положення тіла з часом. |
8. | Рух пасажира потяга | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | знаходження шляху відносно вагона та землі |
9. | Обчислення довжини шляху | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Визначається довжина шляху, за відомою довжиною кроку та кількістю кроків. |
10. | Переміщення точки | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Потрібно знайти переміщення точки. |
11. | Рух по арені | 4 вид - творчий | важке | 8Б. | знаходження шляху та переміщення рухомого тіла. Застосовуємо знання з математики |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибір руху за малюнком | Інший | важке | 5Б. | Необхідно визначити вид руху за малюнком. Пояснення у вигляді файлу додати до завдання. Перевіряє вчитель. |
2. | Визнач вид руху | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити вид руху за малюнком. Пояснення у вигляді файлу додати до завдання. Перевіряє вчитель. |
3. | Обчислення довжини шляху, за відомою довжиною кроку | Інший | середнє | 2Б. | Визначається довжина шляху за довжиною кроку та їх кількістю. |
4. | Рух пасажира, який знаходиться у поїзді | Інший | легке | 2Б. | Визначається чи рухається пасажир відносно інших тіл чи знаходиться у спокої. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Механічний рух. Траєкторія, шлях, переміщення» | 00:10:00 | легке | 8Б. | Необхідно обрати тип руху із запропонованих варіантів, визначити, чи рухається автомобіль відносно інших тіл або знаходиться у спокої, також виконати вправу, де висота (довжина) відомих споруд переводиться з метрів в км або навпаки. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Механічний рух. Траєкторія, шлях, переміщення» | 00:15:00 | середнє | 15Б. | Необхідно обрати одну з двох форм траєкторії, визначити довжину шляху, за відомою довжиною кроку та кількістю кроків, обчислити частоту обертальних рухів, визначити вид руху за малюнком. Пояснення вибору руху перевіряє вчитель. |
2. | Перевірочна робота «Механічний рух. Траєкторія, шлях, переміщення» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Необхідно визначити чи рухається пасажир відносно інших тіл або знаходиться у спокої, також визначити довжину пройденого шляху, за відомою довжиною кроку та кількістю кроків, дати відповіді на теоретичні питання про рух, а також обрати вид руху за малюнком. Пояснення вибору перевіряє вчитель. |