Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Молодіжні субкультури Продовжуємо тему соціалізації. Розкриємо особливості соціалізації підлітків.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Маркери субкультур 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Вправа перевіряє уважність опрацювання теоретичного матеріалу.
2. Час виникнення субкультур 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Перевірка знань про період виникнення тої чи іншої субкультури.
3. Теорія поколінь 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Вправа перевіряє знання учнями теорії поколінь.
4. Характеристики субкультури 3 вид - аналіз середнє 2Б. Вправа перевіряє уважність опрацювання теоретичного матеріалу та вміння його застосовувати.
5. Субкультури ХХ століття 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Перевірка вміння розрізняти субкультури ХХ століття за зовнішньою ознакою.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Назва-значення Інший середнє 1Б. Вправа перевіряє знання учнями походження назв субкультур.
2. Музика субкультур Інший важке 3Б. Перевірка знань про відповідність музичних стилів чи виконавців тій чи іншій субкультурі.
3. Класифікація субкультур Інший важке 2Б. Вправа перевіряє вміння аналізувати і застосовувати опрацьований теоретичного матеріалу.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Дослідження субкультури Інший важке 10Б. Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці.
2. Есе «Субкультура — досвід самовираження» Інший важке 10Б. Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Молодіжні субкультури» 00:15:00 середнє 7Б. Перевірка знань послідовності виникнення, відмінних рис (маркерів) різних субкультур, їх музичного спрямування.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Молодіжні субкультури» 00:25:00 середнє 15Б. Перевіряється знання теорії поколінь, вміння розрізнити представника субкультури за зовнішнім виглядом, провести класифікацію за поданим критерієм та висловити власну думку.
2. Перевірочна робота з теми «Молодіжні субкультури» 00:25:00 важке 11Б. Провести дослідження за поданим планом, встановлювати зв’язок між назвою і значенням.