Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Соціалізація особистості | Матеріал уроку допоможе поглибити знання учнів про важливість соціалізації, її агентами та інститутами. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Етапи життя людини | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Перевірка вміння співвіднести етипи життя людини з їх тривалістю. |
2. | Що є що? Хто є хто? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Перевірка вміння розрізняти, що є інститутами соціалізації, а хто її агентами. |
3. | Етап життя чи соціалізації | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Перевірка вміння розрізняти етапи життя та соціалізації. |
4. | Етапи соціалізації | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вправа перевіряє уважність опрацювання теоретичного матеріалу, зокрема, порівняння двох таблиць з різними підходами до визначення етапів соціалізації. |
5. | Значення етапів життя (за Е.Еріксоном) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправа на усвідомлене розуміння значення етапів життя людини на розвиток її можливостей. |
6. | Прогресивний розвиток (за Е.Еріксоном) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправа на усвідомлене розуміння значення етапів життя людини на формування її позитивного відношення до життя. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Агенти соціалізації (за Е.Еріксоном) | Інший | середнє | 2Б. | Вправа на увідповіднення етапів життя людини з відповідними їм агентами соціалізації. |
2. | Роль чи норма | Інший | середнє | 2Б. | Перевірка вміння розрізняти, що є соціальною роллю, а що соціальною нормою. |
3. | Увідповідни терміни | Інший | середнє | 2Б. | Вправа перевіряє розуміння термінів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Моя соціалізація | Інший | важке | 10Б. | Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці, для визначення впливу навколишнього середовища на власний процес соціалізації. |
2. | Формування характеру | Інший | важке | 10Б. | Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці, для аргументації власної думки в формі есе. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Соціалізація особистості» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Тест спрямований на перевірку розуміння значення соціальних норм, ролей, вміння відрізняти інститути соціалізації від їх агентів, вміння виділяти потрібну інформацію із таблиці. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Соціалізація особистості» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Вправа на опрацювання таблиці по Еріку Еріксону, та дослідження одного з етапів власної соціалізації. |
2. | Перевірочна робота з теми «Соціалізація особистості» | 00:25:00 | середнє | 13Б. | Перевірка знань термінів, стану опрацювання таблиці по Еріку Еріксону та розвиток вміння писати есе. |