Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
Номер 1. | Назва Соціалізація особистості | Опис Матеріал уроку допоможе поглибити знання учнів про важливість соціалізації, її агентами та інститутами. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Етапи життя людини | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Перевірка вміння співвіднести етипи життя людини з їх тривалістю. |
Номер 2. | Назва Що є що? Хто є хто? | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Перевірка вміння розрізняти, що є інститутами соціалізації, а хто її агентами. |
Номер 3. | Назва Етап життя чи соціалізації | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Перевірка вміння розрізняти етапи життя та соціалізації. |
Номер 4. | Назва Етапи соціалізації | Вид 3 вид - аналіз | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Вправа перевіряє уважність опрацювання теоретичного матеріалу, зокрема, порівняння двох таблиць з різними підходами до визначення етапів соціалізації. |
Номер 5. | Назва Значення етапів життя (за Е.Еріксоном) | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Вправа на усвідомлене розуміння значення етапів життя людини на розвиток її можливостей. |
Номер 6. | Назва Прогресивний розвиток (за Е.Еріксоном) | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Вправа на усвідомлене розуміння значення етапів життя людини на формування її позитивного відношення до життя. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Агенти соціалізації (за Е.Еріксоном) | Вид Інший | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Вправа на увідповіднення етапів життя людини з відповідними їм агентами соціалізації. |
Номер 2. | Назва Роль чи норма | Вид Інший | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Перевірка вміння розрізняти, що є соціальною роллю, а що соціальною нормою. |
Номер 3. | Назва Увідповідни терміни | Вид Інший | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Вправа перевіряє розуміння термінів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Моя соціалізація | Вид Інший | Складність важке | Бали 10Б. | Опис Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці, для визначення впливу навколишнього середовища на власний процес соціалізації. |
Номер 2. | Назва Формування характеру | Вид Інший | Складність важке | Бали 10Б. | Опис Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці, для аргументації власної думки в формі есе. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Тренування з теми «Соціалізація особистості» | Рекомендований час: 00:15:00 | Складність середнє | Бали 6Б. | Опис Тест спрямований на перевірку розуміння значення соціальних норм, ролей, вміння відрізняти інститути соціалізації від їх агентів, вміння виділяти потрібну інформацію із таблиці. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Домашня робота з теми «Соціалізація особистості» | Рекомендований час: 00:25:00 | Складність середнє | Бали 12Б. | Опис Вправа на опрацювання таблиці по Еріку Еріксону, та дослідження одного з етапів власної соціалізації. |
Номер 2. | Назва Перевірочна робота з теми «Соціалізація особистості» | Рекомендований час: 00:25:00 | Складність середнє | Бали 13Б. | Опис Перевірка знань термінів, стану опрацювання таблиці по Еріку Еріксону та розвиток вміння писати есе. |