Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Медіа та демократія | Теоретичний матеріал третього уроку теми. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чи знаєш ти терміни? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Завдання на знання термінів з попередньої теми. |
2. | Особисті права | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправа на знання Конституції. |
3. | Свобода слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправа на засвоєння підходів до розуміння свободи слова у суспільстві. |
4. | Про публічну інформацію | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір однієї або кількох правильних відповідей. |
5. | Індекс демократії | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Проаналізувати дані діаграми. |
6. | Індекс свободи слова | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Проаналізувати дані діаграми. |
7. | Публічний запит | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | порівняння норм законів |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Порівняння норм законів | Інший | важке | 6Б. | порівняння норм законів |
2. | Президенти та Індекс свободи слова | Інший | важке | 3Б. | Проаналізувати дані діаграми та співвіднести їх з періодом каденції Президентів України. |
3. | Президенти та Індекси | Інший | важке | 4Б. | Проаналізувати дані діаграми та співвіднести їх з періодом каденції Президентів України. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запит на інформацію | Інший | середнє | 10Б. | Вправа на розвиток вміння сформулювати і правильно оформити інформаційний запит. |
2. | Графік | Інший | важке | 12Б. | Опрацювання зовнішніх даних та побудова графіка з допомогою однієї з комп’ютерних програм. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Медіа та демократія» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Спрямований на розвиток навиків роботи із схемою, знання термінів, положень Конституції (по темі уроку) та Закону «Про доступ до публічної інформації». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Медіа та демократія» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Практичне застосування Закону «Про доступ до публічної інформації». Знання підходів до розуміння свободи слова. |
2. | Перевірочна робота з теми «Медіа та демократія» | 00:20:00 | важке | 14Б. | Опрацювання зовнішніх даних та побудова графіка з допомогою однієї з комп’ютерних програм. Знання термінів. |