Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Поняття мас-медіа (медіа) Введення в тему. Знайомство з термінами та основними етапами розвитку медіа.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Чи знаєш ти терміни? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Завдання на знання термінів з попередньої теми.
2. Що таке медіа? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Закріплення знань, отриманих на уроці. Вибери відповідний термін із випадаючого списку.
3. Етапи інформаційних революцій 1 вид - рецептивний легке 2Б. Співвіднеси зображення з відповідним етапом інформаційної революції.
4. Напиши термін 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Напиши назву терміну за його визначенням.
5. Складники медіатексту 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Вправа множинного вибору - три правильні відповіді із семи запропонованих. Перевіряє знання і розуміння поняття.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Типи контенту Інший середнє 2Б. Завдання на знання термінів, про які говориться у відео «6 типів контенту»
2. Контент Інший важке 6Б. Вправа на уважність перегляду відео, запам’ятовування інформації, вміння її точно відновити.
3. Відповідність Інший важке 2Б. Вправа на вміння розрізняти типи контенту.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Реклама — форма медіа Інший середнє 4Б. Вправа орієнтована на вміння робити висновки та узагальнення, висловлювати власну думку.
2. Банкнота Інший важке 4Б. Вправа на вміння застосовувати знання на практиці.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Поняття мас-медіа» 00:15:00 середнє 11Б. Тест містить 4 вправа на закріплення знань з теми «Поняття мас-медіа"

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Поняття мас-медіа» 00:20:00 середнє 11Б. Завдання містить 4 вправи. Для його виконання необхідно прочитати теорію та передивитись відео з теорії.
2. Перевірочна робота з теми «Поняття мас-медіа» 00:20:00 середнє 11Б. Перевіряються знання теми та вміння робити узагальнення.