Вхід на сайт
Вхід на сайт
Реєстрація
Дізнавайся про нові події на МійКлас першим!
Наш Instagram
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Математичний турнір - 2024
Мій+
ТОПи
Предмети
Перевірочні роботи
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Громадянська освіта
10 клас
Світ інформації та мас-медіа
Вплив мас-медіа на формування громадської думки та власної позиції людини
4.
Перевір себе
Умова завдання:
2
Б.
Перевір свої знання.
1.
Інформаційна агенція
—
популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників тощо, поширення інформації про когось, щось для створення популярності, а також візуальна та інша медіа-продукція — плакати, оголошення, відеокліпи, що використовуються як засіб привертання уваги потенційних споживачів.
спеціалізований установа, яка діє з метою забезпечення оперативною політичною, економічною, соціальною, культурною інформацією редакції газет, журналів, телебачення, радіомовлення.
способи і засоби (канали) передачі інформації, простір, який вони формують.
2.
Масова свідомість
—
колективна, властива великим групам і цілому суспільству сукупність ідей, поглядів, уявлень про світ, його оцінок, настроїв і почуттів, викликаних взаємодією з ним.
це особливий стан масової свідомості, спільне розуміння громадянами значущих для них явищ, подій і процесів.
популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників тощо, поширення інформації про когось, щось для створення популярності, а також візуальна та інша медіа-продукція — плакати, оголошення, відеокліпи, що використовуються як засіб привертання уваги потенційних споживачів.
Вхід на сайт
або
Реєстрація
Попереднє завдання
Повернутись до теми
Наступне завдання
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на сайт
або
Реєстрація