Методична рекомендація:

Методичні вказівки

Номер Назва Опис
1. Методична рекомендація

Теорія

Номер Назва Опис
1. Оперативна і довготривала пам'ять Викладач розповідає учням, що таке оперативна і довготривала пам'ять, наводить приклади носіїв пам'яті

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Види пам'яті (1 частина) 1 вид - рецептивний легке 1,5Б. Учневі необхідно вибрати одну з правильних відповідей, щоб закінчити речення
2. Носії інформації. Картинки 1 вид - рецептивний легке 1,5Б. Учневі необхідно вибрати предмет, який не є носієм інформації
3. Інформаційні носії 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учневі необхідно вказати, вірне чи невірне дане висловлювання
4. Різновиди пам'яті 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Учневі необхідно обрати: 1. зайвий варіант відповіді; 2. правильний варіант відповіді
5. Види інформації (1 частина) 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учневі необхідно вписати (скопіювати) правильну відповідь у порожнє віконце
6. Приклади інформації 1 вид - рецептивний середнє 4Б. Учневі необхідно згрупувати приклади інформації з відповідним носієм інформації
7. Види пам'яті (2 частина) 4 вид - творчий середнє 2Б. Учневі необхідно правильно розставити букви, щоб вийшло слово, написати, до якого виду пам'яті (довготривалої чи оперативної) він відноситься
8. Види інформації (2 частина) 2 вид - інтерпретація важке 3Б. Учневі необхідно самостійно здогадатися, що вставити в пропущене місце

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Оперативна і довготривала пам'ять» 00:10:00 легке 5,5Б. Учневі необхідно вибрати одну з правильних відповідей, щоб закінчити речення. Учневі необхідно вписати (скопіювати) правильну відповідь у порожнє віконце. Учневі необхідно самостійно здогадатися, що вставити в пропущене місце.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Оперативна і довготривала пам'ять» 00:15:00 середнє 4Б. Учневі необхідно вказати види інформації (оперативна чи довготривала), вірний або не вірний вислів, обрати зайвий предмет і вказати, чи є він носієм інформації
2. Перевірочна робота з теми «Оперативна і довготривала пам'ять» 00:40:00 важке 16Б. Учневі необхідно правильно вказати носії інформації та види пам'яті (довготривалої і оперативної)