Вхід на сайт
Вхід на сайт
Реєстрація
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Мій+
ТОПи
Предмети
Перевірочні роботи
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Інформатика
6 клас НУШ
Алгоритми та програми. Scrаtch
Програмні об’єкти та їхні властивості в Scratch
3.
Як запрограмувати опрацювання події?
Умова завдання:
1
Б.
Познач правильне завершення висловлювання.
Програмний об’єкт виконує ті чи інші команди
коли захоче.
в разі натискання на кнопку Зупинити.
в разі настання певних подій.
Вхід на сайт
або
Реєстрація
Попереднє завдання
Повернутись до теми
Наступне завдання
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на сайт
або
Реєстрація