Вхід на сайт
Вхід на сайт
Реєстрація
Дізнавайся про нові події на МійКлас першим!
Наш Instagram
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Математичний турнір - 2024
Мій+
ТОПи
Предмети
Перевірочні роботи
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Інформатика
6 клас НУШ
Алгоритми та програми. Scrаtch
Програмні об’єкти та їхні властивості в Scratch
9.
Опиши дії виконавця
Умова завдання:
4
Б.
Визнач, які дії виконує спрайт за даною програмою, якщо відбулася подія:
Натиснуто клавішу Стрілка вгору.
Виконавець постійно переміщається у вертикальному напрямку вгору—вниз, відбиваючись від меж.
Виконавець переміщається у горизонтальному напрямку вправо — вліво, відбиваючись від меж, поки не натиснуто клавішу «Пропуск».
Виконавець переміщається у вертикальному напрямку вгору—вниз, відбиваючись від меж, поки не натиснуто клавішу «Пропуск».
Вхід на сайт
або
Реєстрація
Попереднє завдання
Повернутись до теми
Наступний тест
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на сайт
або
Реєстрація