Теорія:

У редакторі Draw малювання здійснюється з використанням інструментів панелі Графіка. Значення властивостей об’єктів зображення встановлюються з
використанням Бічної панелі вікна редактора.
  
Встановлення параметрів сторінки:
  1. Формат — Властивості сторінки
  2. Встановити розмір сторінки, поля
  3. Встановити орієнтацію сторінки
Відобразити Бічну панель:
  • Перегляд — Бічна панель
Встановити значення властивостей ліній графічних примітивів:
  1. Виділити об’єкт
  2. На Бічні панелі відкрити вкладку Властивості
  3. У списку Лінія встановити значення властивостей: стиль лінії, ширина, колір, прозорість
Встановити значення властивостей внутрішньої області графічних примітивів:
  1. Виділити об’єкт
  2. На Бічній панелі відкрити вкладку Властивості
  3. У списку Область встановити значення властивостей: тип заповнення, прозорість
Згрупувати графічні примітиви:
  1. Вибрати інструмент Вибрати
  2. Виділити потрібні об’єкти
  3. В контекстному меню вибрати команду Згрупувати
АЛГОРИТМ ПОБУДОВИ ЗОБРАЖЕННЯ З ГРАФІЧНИХ ПРИМІТИВІВ
  1. Розробити уявну або графічну (на папері) модель зображення.
  2. Розробити послідовність створення малюнка, набір і значення властивостей його об’єктів з урахуванням засобів обраного векторного графічного редактора (розробити технологію створення).
  3. Запустити на виконання програму векторного графічного редактора.
  4. Установити значення властивостей сторінки малюнка (розмір, розміри полів, колір тла тощо).
  5. Створити перший об’єкт зображення на основі одного з графічних примітивів.
  6. Установити з використанням елементів керування Бічної панелі значення властивостей об’єкта (колір, стиль, товщину, прозорість ліній; колір, стиль, товщину, прозорість заповнення внутрішньої області тощо).
  7. Створити наступні об’єкти та встановити значення їх властивостей.
  8. Згрупувати об’єкти.
  9. Зберегти створене зображення в обраному форматі файла.
Алгоритм побудови зображення з графічних примітивів передбачає попередню розробку моделі та технології створення малюнка, установлення його загальних параметрів, послідовне малювання та встановлення значень властивостей кожного графічного примітива, їх групування та збереження малюнка в одному з обраних форматів графічних файлів.
Приклад:
Розглянемо особливості побудови простого векторного зображення на прикладі створення малюнка скибки кавуна.
кавpng.png

На першому етапі створення зображення встановимо розміри сторінки, на якій буде розміщено малюнок. Розміри сторінки і розміри малюнка в нашому випадку будуть збігатися, наприклад: ширина 16 см, висота 10 см.
У вікні Параметри сторінки встановимо, що поля будуть мати нульовий відступ, а на вкладці Тло встановимо колір заливки тла — бірюзовий.
 
Наступні етапи створення малюнка.
  
Таблиця 1.5 (1).png
Таблиця 1.5 (2).png
Таблиця 1.5 (3).png
Джерела:
https://informatik.pp.ua/uroky/6-klas/konspekty-uchnia/6-klas-urok-5-osoblyvosti-pobudovy-i-opratsiuvannia-vektornykh-zobrazhen