У редакторі Draw малювання здійснюється з використанням інструментів панелі Графіка. Значення властивостей об’єктів зображення встановлюються з
використанням Бічної панелі вікна редактора.
Встановлення параметрів сторінки:
- Формат — Властивості сторінки
- Встановити розмір сторінки, поля
- Встановити орієнтацію сторінки
Відобразити Бічну панель:
- Перегляд — Бічна панель
Встановити значення властивостей ліній графічних примітивів:
- Виділити об’єкт
- На Бічні панелі відкрити вкладку Властивості
- У списку Лінія встановити значення властивостей: стиль лінії, ширина, колір, прозорість
Встановити значення властивостей внутрішньої області графічних примітивів:
- Виділити об’єкт
- На Бічній панелі відкрити вкладку Властивості
- У списку Область встановити значення властивостей: тип заповнення, прозорість
Згрупувати графічні примітиви:
- Вибрати інструмент Вибрати
- Виділити потрібні об’єкти
- В контекстному меню вибрати команду Згрупувати
АЛГОРИТМ ПОБУДОВИ ЗОБРАЖЕННЯ З ГРАФІЧНИХ ПРИМІТИВІВ
- Розробити уявну або графічну (на папері) модель зображення.
- Розробити послідовність створення малюнка, набір і значення властивостей його об’єктів з урахуванням засобів обраного векторного графічного редактора (розробити технологію створення).
- Запустити на виконання програму векторного графічного редактора.
- Установити значення властивостей сторінки малюнка (розмір, розміри полів, колір тла тощо).
- Створити перший об’єкт зображення на основі одного з графічних примітивів.
- Установити з використанням елементів керування Бічної панелі значення властивостей об’єкта (колір, стиль, товщину, прозорість ліній; колір, стиль, товщину, прозорість заповнення внутрішньої області тощо).
- Створити наступні об’єкти та встановити значення їх властивостей.
- Згрупувати об’єкти.
- Зберегти створене зображення в обраному форматі файла.
Алгоритм побудови зображення з графічних примітивів передбачає попередню розробку моделі та технології створення малюнка, установлення його загальних параметрів, послідовне малювання та встановлення значень властивостей кожного графічного примітива, їх групування та збереження малюнка в одному з обраних форматів графічних файлів.
Приклад:
Розглянемо особливості побудови простого векторного зображення на прикладі створення малюнка скибки кавуна.
На першому етапі створення зображення встановимо розміри сторінки, на якій буде розміщено малюнок. Розміри сторінки і розміри малюнка в нашому випадку будуть збігатися, наприклад: ширина 16 см, висота 10 см.
У вікні Параметри сторінки встановимо, що поля будуть мати нульовий відступ, а на вкладці Тло встановимо колір заливки тла — бірюзовий.
Наступні етапи створення малюнка.
Джерела:
https://informatik.pp.ua/uroky/6-klas/konspekty-uchnia/6-klas-urok-5-osoblyvosti-pobudovy-i-opratsiuvannia-vektornykh-zobrazhen