Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Електронна пошта | Вчителю необхідно розповісти, що таке електронна пошта. Необхідно розповісти, як правильно писати електронного листа. |
2. | Поля To, CC і BCC в e-mail |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Папки електронної пошти (1 частина) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учню необхідно обрати правильну відповідь із запропонованого списку |
2. | Переваги електронної пошти | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Учню необхідно обрати переваги електронної пошти |
3. | Папки електронної пошти (2 частина) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учню необхідно відповісти на питання вірне чи невірне дане твердження. |
4. | Елементи електронної пошти (1 частина) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учню необхідно відповісти на три питання за темою електронна пошта |
5. | Елементи електронної пошти (2 частина) | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Учнюі необхідно вставити пропущене слово, щоб закінчити речення |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми « Елементи електронної пошти» | 00:10:00 | середнє | 3Б. | Учню необхідно відповісти на питання пов'язані з електронною поштою |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота за темою Електронна пошта | 00:20:00 | середнє | 4Б. | Учню необхідно відповісти на питання пов'язані з електронною поштою |
2. | Перевірочна робота за темою Електронна пошта | 00:20:00 | важке | 9Б. | Учню необхідно відповісти на питання пов'язані з електронною поштою |