Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Інформація та її види за способом сприйняття | Ознайомлення із поняттям "інформація" та видами інформації за способом сприйняття. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відгадай слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення терміну "інформація". Вставити пропущені букви. |
2. | Вибери правильне | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення кількості органів чуття, видів інформації за способом сприйняття. |
3. | Відшукай орган чуття | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Серед наведених органів людини треба знайти орган чуття. |
4. | Відшукай вид інформації | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Серед наведених варіантів треба знайти вид інформації за способом сприйняття. |
5. | Установи відповідність | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Установити відповідність між видом інформації за способом сприйняття та органом чуття. |
6. | Так чи ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Позначити, чи правильно співвіднесли вид інформації за способом сприйняття з відповідним органом чуття. |
7. | Сприймаємо інформацію | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | З'ясувати, яку інформацію за способом сприйняття отримують діти на ілюстраціях. |
8. | Знайди інформацію | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Серед наведеної інформації вибрати ту, що сприймаємо певним органом чуття. |
9. | Встав пропущені слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Проаналізувати наведену інформацію і встановити орган чуття і вид сприйняття. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Інформація буває різною | Інший | середнє | 3Б. | Проаналізувати інформацію, що сприймають різними органами чуття, і визначити її види за сособом сприйняття. |
2. | Склади слово | Інший | середнє | 3Б. | Пригадати види інформації за способом сприйняття та скласти їх із складів. |
3. | Знайди зайве | Інший | середнє | 3Б. | Визначити вид інформації і вибрати той, що відрізняється від двох інших. |
4. | Відгадай загадку | Інший | важке | 3Б. | Відгадати загадку про органи чуття. |
5. | Розгадай кросворд | Інший | важке | 3Б. | Пригадати види інформації за способом сприйняття і розгадати кросворд. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації» | 00:10:00 | легке | 5Б. | Закріплення знань учнів з теми «Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації». |
2. | Тренування №2 з теми «Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Закріплення знань учнів з теми «Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації». |
3. | Тренування №3 з теми «Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації» | 00:20:00 | важке | 12Б. | Закріплення знань учнів з теми «Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації». |