Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | З історії створення комп'ютера | Теоретичні відомості про історію створення комп'ютера, різні епохи. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни твердження | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення відповідним словом. |
2. | Давні люди | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити пристосування для лічби у давнину. |
3. | Давні пристрої для опрацювання інформації | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розрізнення сучасних і застарілих пристроїв. |
4. | Зберігання інформації в давнину | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити актуальність свособу зберігання інформації. |
5. | Встанови відповідність | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між пристроєм та його назвою. |
6. | Від абака до нетбука | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Встановити відповідність між пристроєм та його назвою. |
7. | Логічна задачка №1 | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання на розвиток логічного мислення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Логічна задачка №2 | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на розвиток образного мислення та уяви. |
2. | Вибери необхідний пристрій | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати пристрій відповідно до епохи. |
3. | Відомі винахідники | Інший | середнє | 3Б. | Визначити, у якому рядку правильно вказаний винахідник обчислювальної машини. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Історія створення комп'ютера» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Вдосконалення практичних навичок та узагальнення знань з теми «Історія створення комп'ютера» |
2. | Тренування №2 з теми «Історія створення комп'ютера» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та узагальнення знань з теми «Історія створення комп'ютера» |