Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Комп'ютер і навчання Теоретичні відомості про використання комп'ютера у навчання. Застосування різних пристроїв.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Відтвори речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Відновити речення. Повторення теоретичного матеріала.
2. Загублене яблуко 3 вид - аналіз легке 1Б. Завдання на розвиток уваги, аналітичного й логічне мислення.
3. Відрізаний шматочок 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості.
4. Добираємо пристрій 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити пристрій, який допоможе у виконанні завдання.
5. Хто правий? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Проаналізувати вибір пристроїв, визначити, хто правий.
6. З чим працює пристрій? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Визначити тип даних, із якими працює пристрій.
7. Кольорові слова 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Зібрати слово з літер на плямах.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Чарівний квадрат Інший середнє 2Б. Завдання на розвиток уваги та логічнго мислення.
2. Соковите судоку Інший важке 3Б. Розташувати предмети за принципом судоку.
3. Лісова математика Інший важке 4Б. Розв'язати приклад з невідомими.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Використання комп'ютера у навчанні» 00:15:00 легке 7Б. Вдосконалення та узагальнення знань з теми «Використання комп'ютера у навчанні».
2. Тренування №2 з теми «Використання комп'ютера у навчанні» 00:25:00 важке 14Б. Вдосконалення та узагальнення знань з теми «Використання комп'ютера у навчанні».