Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Комп'ютерна мишка | Теоретичні відомості про комп'ютерну мишку та дії з нею. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери вказівник миші | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Серед варіантів, вибрати вказівник миші. |
2. | Віднови речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відновлення теоретичного матеріалу. |
3. | Знайди однакові зображення | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Завдання на уважність. Визначити однакові об'єкти. |
4. | Гра «Словничок» | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Відновлення речення. |
5. | Оціни відповідь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, чи правильно учень записав назву/призначення частини мишки. |
6. | Яку дію виконують із об'єктом? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Визначити, яку дію виконають на скріншоті (вікривають/перетягують/вибирають) |
7. | З'єднай дію і наслідок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, який результат отримаємо від певної дії з мишкою. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди хибне твердження | Інший | важке | 3Б. | Визначити правильність тверджень стосовно використання кнопок миші. |
2. | Порахуй кубики | Інший | важке | 3Б. | Завдання на логіку, визначити кількість кубиків на малюнку, провести розрахунки. |
3. | Яка мишка підключена? | Інший | важке | 3Б. | Завдання на логіку, визначати правильно підключену мишку. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Використання миші та інших маніпуляторів» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Відпрацювання та вдосконалення практичних навичок з теми «Використання миші та інших маніпуляторів». |
2. | Тренування №2 з теми «Використання миші та інших маніпуляторів» | 00:20:00 | важке | 14Б. | Відпрацювання та вдосконалення практичних навичок з теми «Використання миші та інших маніпуляторів». |