Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Комп'ютерне середовище виконавців Скретч Теоретичні відомомсті про те, із чого складається комп’ютерне середовище виконавців; як запустити алгоритм у комп’ютерному середовищі виконавців.
2. Виконавець у середовищі Скретч Теоретичні відопості про те, що таке «спрайт»; як змінити виконавця в середовищі Скретч; як працювати зі збіркою спрайтів.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Доповни речення 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Відновити речення.
2. Розрізнення блоків команд за кольором 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Розрізнення наборів команд за кольором.
3. Складові вікна програми Скретч 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Завдання на знання об'єктів вікна програми Скретч.
4. Вибери блок із відповідної групи 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Завдання на визначення команд із відповідного блоку команд.
5. Встанови відповідність між блоком та командою 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Встановити відповідність між блоком і командою.
6. Якою командою почати алгоритм? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити команду, якою треба почати алгоритм у середовтщі Скретч.
7. Із якої групи цей спрайт? 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Визначити групу спрайта.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Вибери назву значка з середовища Скретч Інший середнє 2Б. Вибрати назву значка з середовища Скретч.
2. Із якої групи ця сцена? Інший середнє 2Б. Визначити із якої групи фон для сцени.
3. Вибери виконавця для сцени Інший середнє 2Б. Дібрати виконавця для сцени.
4. Вибери сцену для виконавця Інший середнє 2Б. Дібрати сцену для виконавця.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Середовище програмування Скретч» 00:20:00 середнє 13Б. Відпрацювання практичних навичок з теми «Середовище програмування Скретч».
2. Тренування №2 з теми «Середовище програмування Скретч» 00:20:00 середнє 12Б. Відпрацювання практичних навичок з теми «Середовище програмування Скретч».