Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Ознаки предмета Теоретичний матеріал з теми «Визначення ознак предметів. Складові частини предметів».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. По частинах 1 вид - рецептивний легке 1Б. Треба порахувати кількість частин, з яких складається даний предмет.
2. Властивості предмета 1 вид - рецептивний легке 1Б. Повторення теоретичних відомостей про ознаку предмета.
3. Складові частини предмета 1 вид - рецептивний легке 1Б. Повторення теоретичних відомостей про складові частини предмета.
4. Зайва частина 1 вид - рецептивний легке 1Б. Треба знайти предмет, який не є частиною заданого об'єкта.
5. Чим схожі предмети? 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Треба визначити властивості, якими схожі задані предмети.
6. Вгадай предмет 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Треба вгадати об'єкт за його властивостями.
7. Властивості предмета 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Треба визначити властивості даного предмета.
8. Брати та сестри 3 вид - аналіз середнє 2Б. Треба визначити подібні предмети та порахувати їх.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Свій/чужий Інший середнє 1Б. Треба визначити і порахувати предмети, представлені на малюнку.
2. Знайди відмінності Інший середнє 1Б. Треба знайти та порахувати кількість відмінностей на малюнках.
3. Одне ціле Інший важке 4Б. Треба визначити, які частини належать даному предмету.
4. Вгадай хто! Інший важке 4Б. Треба визначити предмет, частини якого представлені на малюнку.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Визначення ознак предметів. Складові частини предметів». 00:10:00 легке 4Б. Вдосконалення навичок впізнавання предметів та визначення їх властивостей.
2. Тренування №2 з теми «Визначення ознак предметів. Складові частини предметів». 00:15:00 середнє 6Б. Вдосконалення навичок впізнавання предметів та визначення їх властивостей.
3. Тренування №3 з теми «Визначення ознак предметів. Складові частини предметів». 00:20:00 важке 9Б. Вдосконалення навичок впізнавання предметів та визначення їх властивостей.