Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Інформаційні моделі | Теоретичні відомості про предметну та інформаційну модель об'єкта. |
2. | Графічний редактор у середовищі Скретч. Дії з фрагментами малюнка | Теоретичні відомості про те, як відкрити графічний редактор у середовищі Скретч; якими інструментами малюють виконавців у середовищі Скретч; що таке фрагмент малюнка та які дії можна з ним виконувати; |
3. | Дії з фрагментами малюнка у графічному редакторі Paint | Опис дій із фрагментами малюнка у графічному редакторі Paint. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відгадай загадку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відгадати загадку, приклад словесної моделі. |
2. | Комп'ютерна загадка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відгадати загадку про комп'ютер, приклад словесної моделі. |
3. | Предметна модель | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначити об'єкт, предметна модель якого зображена на малюнку. |
4. | Вкажи назву інформаційної моделі | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вибрати назву інформаційної моделі. |
5. | Вибери назву комп'ютерної моделі | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вибрати назву комп'ютерної моделі. |
6. | Дії з графічними об'єктами | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Вибрати дію, яку можна виконувати з графічними об'єктами. |
7. | Дії з фрагментами малюнка | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Вибрати дію, яку можна виконувати з фрагментом малюнка. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Інструменти малювання у середовищі Скретч | Інший | середнє | 2Б. | Встановлення відповідності між назвою та значком інструмента малювання у середовищі Скретч. |
2. | Раствовий і векторний режим у середовищі Скретч | Інший | середнє | 2Б. | Встановлення відповідності між назвою та значком інструмента малювання у середовищі Скретч. |
3. | Визнач, яку дію виконали з фрагментом малюнка | Інший | важке | 2Б. | Проаналізувати малюнок та визначити, яку дію виконали з його фрагментом. |
4. | Вибери малюнок до відповідної дії з фрагментом | Інший | важке | 3Б. | Серед зображень вибрати те, я фрагментом якого виконали певні дії. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Інформаційні моделі» | 00:10:00 | легке | 5Б. | Систематизація та узагальнення знань з теми «Інформаційні моделі». |
2. | Тренування з теми «Дії з фрагментами зображення» | 00:15:00 | середнє | 13Б. | Тренування практичних навичок з теми «Дії з фрагментами зображення». |