Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що таке символ? | Теоретичні відомості про поняття символу. |
2. | Кодування і декодування повідомлень | Теоретичні відомості про кодування і декодування повідомлень. |
3. | Способи кодування повідомлень | Теоретичні відомості про способи кодування повідомлень: коди, ребуси, шаради, анаграми, QR-код тощо. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вираз-порівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вираз-порівняння як поняття символу. |
2. | Жест | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Декодування жесту у текстове повідомлення. |
3. | Кодування та декодування | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Оперування відомостями про поняття кодування та декодування. |
4. | Відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вміння встановлювати відповідність між символами для текстових повідомлень та математичних виразів. |
5. | Визнач спосіб кодування | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення способу кодування повідомлень |
6. | Азбука Морзе | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відомості про азбуку сигналів Самуеля Морзе. |
7. | Виділене слово | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розшифрувати на записати поняття способу кодування. |
8. | Нові слова | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Логічне завдання по типу анаграми. З поданих слів зробити нові слова. |
9. | Кодування | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Кодування інформації за поданим шаблоном. |
10. | Логічна розминка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Анаграма | Інший | важке | 3Б. | Утворення слова з іншим значенням. Анаграма. |
2. | Збери речення | Інший | важке | 4Б. | Оперування теоретичними відомостями про поняття символу. |
3. | Правильне судження | Інший | важке | 4Б. | Оперування теоретичними відомостями про поняття символу. |
4. | Логічна розминка №2 | Інший | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
5. | Логічна розминка №3 | Інший | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Добери поняття | Інший | середнє | 2Б. | Оперування теоретичними відомостями про способи кодування повідомлень |
2. | Декодування | Інший | важке | 3Б. | Дедування інформації за поданим шаблоном. |
3. | Українські символи | Інший | середнє | 2Б. | Національні символи, відомості про поняття символу. |
4. | Продовж речення | Інший | важке | 3Б. | Оперування теоретичними відомостями про Інформацію, яку можна комусь передати, закодувати. |
5. | Декодуй зображення | Інший | важке | 4Б. | Декодування графічного зображення. |
6. | Символи | Інший | важке | 4Б. | Визначити предмети, під час вивчення яких використовуються зображені символи |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Поняття символу. Кодування і декодування повідомлень» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Поняття символу. Кодування і декодування повідомлень». |
2. | Тренування №2 з теми «Поняття символу. Кодування і декодування повідомлень» | 00:30:00 | важке | 16Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Поняття символу. Кодування і декодування повідомлень». |
3. | Тренування №3 з теми «Поняття символу. Кодування і декодування повідомлень» | 00:30:00 | важке | 16Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Поняття символу. Кодування і декодування повідомлень». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Поняття символу. Кодування і декодування повідомлень» | 00:35:00 | середнє | 12Б. | Домашня робота із теми «Поняття символу. Кодування і декодування повідомлень». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Поняття символу. Кодування і декодування повідомлень» | 00:35:00 | важке | 14Б. | Домашня робота із теми «Поняття символу. Кодування і декодування повідомлень». |
3. | Діагностична робота з теми «Поняття символу. Кодування і декодування повідомлень» | 00:25:00 | важке | 10Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Поняття символу. Кодування і декодування повідомлень». |