Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Значення інформації Теоретичні відомості про інформацію, способи ії сприйняття.
2. Види інформації. Дії з інформацією Теоретичні відомості про інформацію та її властивості.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Листівка 1 вид - рецептивний легке 1Б. Правдива та неправдива інформація.
2. Звук 1 вид - рецептивний легке 1Б. Отримання інформацію з довкілля за допомогою органів чуття (зір, слух, смак, дотик, нюх) та різних інструментів.
3. Що таке інформація 1 вид - рецептивний легке 1Б. Поняття «інформація».
4. Винахідник 1 вид - рецептивний легке 1Б. Використання неповної інформації.
5. Малюнок 1 вид - рецептивний легке 2Б. Правдива та неправдива інформація.
6. Смак та дотик 1 вид - рецептивний легке 2Б. Отримання інформацію з довкілля за допомогою органів чуття (зір, слух, смак, дотик, нюх) та різних інструментів.
7. Дії з інформацією 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати дії, які можна робити з інформацією
8. Пошук 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Відомості про інформацію, властивості інформації.
9. Неповна інформація 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибір речень з повною та неповною інформацією.
10. Логічна розминка №1 3 вид - аналіз важке 4Б. Завдання на логічне мислення.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Зрозуміла та незрозуміла інформація Інший середнє 2Б. Різниця між зрозумілою та незрозумілою інформаціями
2. Концерт Інший важке 3Б. Доповнити реченя з неповною інформацією.
3. Правдива інформація Інший важке 3Б. Способи визначення правдивості інформації.
4. Логічна розминка №2 Інший важке 4Б. Завдання на логічне мислення.
5. Логічна розминка №3 Інший важке 4Б. Завдання на логічне мислення.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Захист інформації Інший легке 1Б. Вибрати дії щодо захисту інформації.
2. Незрозуміла інформація Інший легке 1Б. Визначити незрозумілу інформацію.
3. Неможливі дії Інший середнє 2Б. Вибрати дії, які можна робити з інформацією
4. Яка буває інформація? Інший середнє 2Б. Відомості про інформацію, властивості інформації.
5. Обід Інший важке 4Б. За допомогою яких органів чуття отримуєш інформацію.
6. Правдивість інформації Інший важке 4Б. Способи визначення правдивості інформації.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією» 00:20:00 легке 9Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією».
2. Тренування №2 з теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією» 00:25:00 середнє 12Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією».
3. Тренування №3 з теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією» 00:30:00 важке 13Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією» 00:20:00 легке 8Б. Домашня робота із теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією».
2. Домашня робота №2 з теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією» 00:30:00 середнє 12Б. Домашня робота із теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією».
3. Діагностична робота з теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією» 00:25:00 середнє 9Б. Діагностика навичок та знань із теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією».