Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Способи подання повідомлень | Теоретичні відомості про способи подання повідомлень |
2. | Носії повідомлень | Теоретичні відомості про способи подання повідомлень |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Стародавні носії | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вміння розрізняти стародавні та сучасніі носії повідомлень. |
2. | Спосіб подання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення способу подання повідомлень. |
3. | Лист | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Правильний вибір каналу передавання повідомлень. |
4. | Погода | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перетворення графічних повідомленнь у вигляді текстового повідомлення. |
5. | Збереження повідомлень | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення пристрою для зьереження повідомлень на носіях. |
6. | Домашня вправа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Позначення доречного пристрою (носія фнформації). |
7. | Логічна розминка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на логічне мислення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибір | Інший | середнє | 2Б. | Залежність вибору способу подання повідомлень. |
2. | Джерело інформації | Інший | важке | 3Б. | Визначити доречне джерело інформації у різних випадках. |
3. | Логічна розминка №2 | Інший | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відповідність | Інший | середнє | 2Б. | Знання назв стародавніх та сучаснихі носіїв повідомлень. |
2. | Письмові способи подання повідомлень | Інший | середнє | 2Б. | Встановлення відповідності між текстовим та графічним способами подання повідомлень. |
3. | Частинки | Інший | важке | 3Б. | Оперування теоретичними відомостями про способи подання повідомлень та носії інформації. |
4. | Привітання | Інший | важке | 4Б. | Визначення способів подання повідомлень. |
5. | Навчання | Інший | важке | 4Б. | Вибір носіїв повідомлень, які можна використувати при навчанні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Способи подання повідомлень, носії інформації» | 00:20:00 | легке | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Способи подання повідомлень, носії інформації». |
2. | Тренування №2 з теми «Способи подання повідомлень, носії інформації» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Способи подання повідомлень, носії інформації». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Способи подання повідомлень, носії інформації» | 00:25:00 | легке | 8Б. | Домашня робота із теми «Способи подання повідомлень, носії інформаціїя». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Способи подання повідомлень, носії інформації» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Домашня робота із теми «Способи подання повідомлень, носії інформаціїя». |
3. | Діагностична робота з теми «Способи подання повідомлень, носії інформаціїя» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Способи подання повідомлень, носії інформації». |