Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що таке файл | Теоретичні відомості про поняття файлу. |
2. | Структурування інформації. Папки | Теоретичні відомості про структурування інформації на комп’ютері. Поняття папки. |
3. | Створюємо папку | Теоретичні відомості про папку та алгоритм її створювання. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Об’єкти для зберігання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір об’єкту, призначеного для зберігання інших об’єктів. |
2. | Що містить файл? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Понняття файлу та об'єктів, які він зберігає. |
3. | Сортування | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання про поняття, що значки файлів указують на дані, які в них зберігаються. |
4. | Розширення файлу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Поняття файлу, зннання складових імені файлу. |
5. | Назва папки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Використання цифр, літер й інші символів у назвах папки. |
6. | Кенгуру | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Поняття корневої та вкладеної папок. |
7. | Логічна розминка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мишлення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Алгоритм | Інший | важке | 3Б. | Алгоритм створення папки |
2. | Поняття файлу | Інший | важке | 4Б. | Оперування теоретичними відомостями про поняття файлу. |
3. | Логічна розминка №2 | Інший | важке | 4Б. | Завдання на розвиток логічного мишлення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доречний файл | Інший | легке | 1Б. | Сортування файлів за значками папки. |
2. | Добери термін | Інший | важке | 3Б. | Оперування теоретичними відомостями про поняття файлу та папки. |
3. | Назви та розширення | Інший | середнє | 4Б. | Поняття файлу, зннання складових імені файлу. |
4. | Предмет для зберігання | Інший | важке | 4Б. | Визначити предмет для зберігання підручників, зошитів, щоденника |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Структурування інформації. Поняття файлу і папки» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Структурування інформації. Поняття файлу і папки». |
2. | Тренування №2 з теми «Структурування інформації. Поняття файлу і папки» | 00:30:00 | важке | 14Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Структурування інформації. Поняття файлу і папки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Структурування інформації. Поняття файлу і папки» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Домашня робота із теми «Структурування інформації. Поняття файлу і папки». |
2. | Діагностична робота з теми «Структурування інформації. Поняття файлу і папки» | 00:30:00 | важке | 13Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Структурування інформації. Поняття файлу і папки». |