Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Перші пристрої для лічби | Теоретичні відомості про винаходи пристроїв для обчислень в різні часи. |
2. | Перші комп'ютери | Теоретичні відомості про перші обчислювальні машини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | З'єднай малюнки | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Завдання на вміння розрізняти давні способи лічби та сучасну техніку. |
2. | Лічба | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання про перші «пристосуванням» для лічби. |
3. | Зайве | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відомості про винаходи у різні епохи. |
4. | Віднови назву | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розшифрувати на записати назву пристрою. |
5. | Алфавіт | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Розкласти назви перших пристроїв для лічби в алфавітному порядку. |
6. | Історія | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Відомості про першу електронну обчислювальну машину в континентальній Європі. |
7. | Електронна машина | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Відомості про винахід електронної машини. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Механічні пристрої | Інший | важке | 4Б. | Відомості про механічні пристрої та їх винахідників. |
2. | Логічна розминка №1 | Інший | важке | 4Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
3. | Логічна розминка №2 | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перші пристрої для лічби | Інший | легке | 1Б. | ВІдомості та назви перших пристроїв для лічби . |
2. | Стародавні та сучасні | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на вміння розрізняти пристрої для лічби та сучасну техніку. |
3. | Стародавні та сучасні | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на вміння розрізняти пристрої для лічби та сучасну техніку. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією». |
2. | Тренування №2 з теми «Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією» | 00:30:00 | важке | 16Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією» | 00:30:00 | легке | 10Б. | Домашня робота із теми «Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією». |
2. | Діагностична робота з теми «Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією». |