Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Основні команди редагування | Теоретичні відомості про редагування, способи виправлення помилок. |
2. | Дії з абзацами тексту | Теоретичні відомості про дії, які можна виконати з абзацами тексту. |
3. | Дії із фрагментами тексту | Теоретичні відомості про дії, які можна виконати із фрагментами тексту. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Редагування тексту | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати дії, які відносяться до редагування тексту. |
2. | Текстовий фрагмент | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити правильне судження про текстовий фрагмент. |
3. | Частина повідомлення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Складові текстового документу. |
4. | Заміна | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Замінити помилково введені символи. |
5. | Помилка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знайти слова, які містять зайвий та пропущений символи. |
6. | Копіювання та вставлення | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Встановити відповідність між комбінацію клавіш та їх функціями. |
7. | Логічна розминка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Алгоритм виділення | Інший | важке | 4Б. | Зібрати алгоритм виділення будь-якого текстового фрагмента. |
2. | Способи виправлення помилок | Інший | важке | 4Б. | Вибрати правильний спосіб виправлення помилок. |
3. | Логічна розминка №2 | Інший | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правильна відповідь | Інший | середнє | 2Б. | Дії, які можна виконувати їз фрагментом текста. |
2. | Частини листа | Інший | важке | 4Б. | Оперування теоретичними відомостями про редагування тексту та текстових абзаців. |
3. | Об’єднання абзаців | Інший | важке | 4Б. | Визначення правильного судження про об’єднання абзаців. |
4. | Розділення тексту | Інший | важке | 3Б. | Зібрати алгоритм розділення тексту на абзаци. |
5. | Українська мова | Інший | важке | 4Б. | Вибери доречні команди для запропонованого середовища. |
6. | Речення з помилками | Інший | важке | 4Б. | Записати без помилок подане речення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Основні команди редагування» | 00:25:00 | легке | 12Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Основні команди редагування». |
2. | Тренування №2 з теми «Основні команди редагування» | 00:30:00 | важке | 15Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Основні команди редагування». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Основні команди редагування» | 00:30:00 | середнє | 9Б. | Домашня робота із теми «Основні команди редагування». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Основні команди редагування» | 00:30:00 | важке | 11Б. | Домашня робота із теми «Основні команди редагування». |
3. | Діагностична робота з теми «Основні команди редагування» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Основні команди редагування». |