Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Текстові редактори | Теоретичні відомості про виникнення писемності, електронні книжки, текстові редактори. |
2. | Функції технічних засобів для роботи з текстом | Теоретичні відомості про текст, електронні текстові документи, середовище текстового редактора. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Заміна | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити паперовий носій інформаці, яеий замінить електронну книжку. |
2. | Значок програми | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати значок програми, призначеної для роботи з текстами. |
3. | Електронна книжка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір фрази до поняття електронної книжки. |
4. | Текстовий редактор | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Призначення текстових редакторів. |
5. | Писар | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Відновити речення, добрати слова, яких не вистачає. |
6. | Правильна назва | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Визначити назви головних частин вікна Microsoft Office Word. |
7. | Логічна задачка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Судження про текст | Інший | важке | 4Б. | Визначити правильне судження про текст. |
2. | Добери відповідь | Інший | важке | 3Б. | Виконання яких функцій підтримують технічни засоби для створення текстових документів. |
3. | Логічна розминка №2 | Інший | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Електронний документ | Інший | середнє | 2Б. | Електронні текстові документи та їх складові. |
2. | Microsoft Office Word | Інший | середнє | 2Б. | Головне призначення Microsoft Office Word. |
3. | Вікно Microsoft Office Word | Інший | важке | 3Б. | Визначити назви пунктів вікна Microsoft Office Word. |
4. | Збери речення | Інший | важке | 4Б. | Оперування теоретичними відомостями теми. |
5. | Склади слово | Інший | важке | 4Б. | Скласти слово, яке є видом книги. |
6. | Рецепт | Інший | важке | 4Б. | Шкільні, електронні та віртуальні бібліотеки. |
7. | Функції | Інший | важке | 4Б. | Головні функції, які виконує Microsoft Office Word. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Середовища для читання текстів» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Середовища для читання текстів». |
2. | Тренування №2 з теми «Середовища для читання текстів» | 00:30:00 | важке | 16Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Середовища для читання текстів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Середовища для читання текстів» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Перевірка знань та навичок з теми «Середовища для читання текстів». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Середовища для читання текстів» | 00:30:00 | важке | 14Б. | Перевірка знань та навичок з теми «Середовища для читання текстів». |
3. | Діагностична робота з теми «Середовища для читання текстів» | 00:25:00 | важке | 10Б. | Діагностика знань та навичок з теми «Середовища для читання текстів». |
4. | Діагностична робота з теми «Текстові редактори.Microsoft Office Word» | 00:25:00 | важке | 10Б. | Діагностика знань та навичок з теми «Текстові редактори.Microsoft Office Word». |