Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Виконавці та команди для виконання | Теоретичні відомості про команду та виконавця. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Слово-команда | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Слова-команди. Питання по теорії. |
2. | Подання команди | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Способи подання команди. |
3. | Продовж речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення. |
4. | Виконавець команди | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на вибір виконавця команди. |
5. | Загублені частини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнити речення. |
6. | Порушник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між терміном та фото. |
7. | Командна робота | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між терміном та фото. |
8. | Що не є командою? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення слів, які не є командами. Питання по теорії. |
9. | Логічна задачка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
10. | Логічна задачка №2 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відповідність між виконавцем та командою | Інший | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між виконавцем та командою. |
2. | Наведи порядок | Інший | середнє | 2Б. | Розшифрувати на записати назву пристрою. |
3. | Правильне чи неправильне? | Інший | важке | 3Б. | Оперування основними поняттями теми. |
4. | Алгоритм виконання команди | Інший | важке | 3Б. | Аналіз речень; створення алгоритму виконання команди |
5. | Логічна задачка №3 | Інший | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Гра | Інший | легке | 1Б. | Вмконавці та середовища виконання. |
2. | Слово-команда | Інший | легке | 1Б. | Вмконавці та середовища виконання. |
3. | Команда для робота | Інший | легке | 1Б. | Вибір засобу подання команди для виконавця. |
4. | Доречні команди | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати доречні команди для запропонованого середовища. |
5. | Середовище для виконавця | Інший | важке | 4Б. | Вибрати доречне середовище для віиконавіця. |
6. | Прогулянка | Інший | важке | 4Б. | Вибрати доречних віиконавців для запропонованого середовища. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Команди і виконавці» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Команди і виконавці». |
2. | Тренування №2 з теми «Команди і виконавці» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Команди і виконавці». |
3. | Тренування №3 з теми «Команди і виконавці» | 00:25:00 | важке | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Команди і виконавці». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Команди і виконавці» | 00:15:00 | легке | 10Б. | Перевірка знань та навичок з теми «Команди і виконавці». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Команди і виконавці» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань та навичок з теми «Команди і виконавці». |
3. | Діагностична робота з теми «Команди і виконавці» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Діагностика знань та навичок з теми «Команди і виконавці». |