Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
Номер 1. | Назва Для чого потрібні лінійні алгоритми? | Опис Теоретичні відомості про лінійні алгоритми. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Блок-схема | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Поняття блок-схеми. |
Номер 2. | Назва Будування блок-схеми | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Поняття блок-схеми та її будови. |
Номер 3. | Назва Фігури для побудови блок-схем | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 2Б. | Опис Поняття блок-схеми та її будови. |
Номер 4. | Назва Комп'ютерна мова | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Поняття терміну «програма». |
Номер 5. | Назва Алгоритм з послідовними командами | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Поняття лінійного алгоритму. |
Номер 6. | Назва Логічна розминка №1 | Вид 3 вид - аналіз | Складність важке | Бали 2Б. | Опис Порівняння предметів за ознаками. Аналіз кількості. |
Номер 7. | Назва Логічна розминка №2 | Вид 3 вид - аналіз | Складність важке | Бали 4Б. | Опис Порівняння предметів за ознаками. Аналіз кількості. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Правильне та неправильне судження | Вид Інший | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Оперування теорією. |
Номер 2. | Назва Склади алгоритм | Вид Інший | Складність важке | Бали 4Б. | Опис Аналіз речень; створення алгоритму |
Номер 3. | Назва Правильна фігура | Вид Інший | Складність важке | Бали 4Б. | Опис Поняття лінійного алгоритму. Знання фігур для створення лінійного алгоритму. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Поняття «блок-схеми» | Вид Інший | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Поняття блок-схеми. |
Номер 2. | Назва Фігури для побудови блок-схем | Вид Інший | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Поняття блок-схеми та її будови. |
Номер 3. | Назва Розташуй команди | Вид Інший | Складність важке | Бали 4Б. | Опис Поняття лінійного алгоритму. Знання фігур для створення лінійного алгоритму. |
Номер 4. | Назва Розпорядок дня | Вид Інший | Складність важке | Бали 4Б. | Опис Аналіз речень; створення алгоритму |
Номер 5. | Назва Робота за комп'ютером | Вид Інший | Складність важке | Бали 4Б. | Опис Скласти та записати лінійний алгоритм роботи за комп'ютером. |
Номер 6. | Назва Пропущені дії | Вид Інший | Складність важке | Бали 4Б. | Опис Прочитай лінійний алгоритм, та запиши пропущені дії. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Тренування №1 з теми «Створення лінійних алгоритмів» | Рекомендований час: 00:20:00 | Складність середнє | Бали 8Б. | Опис Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Створення лінійних алгоритмів». |
Номер 2. | Назва Тренування №2 з теми «Створення лінійних алгоритмів» | Рекомендований час: 00:30:00 | Складність важке | Бали 14Б. | Опис Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Створення лінійних алгоритмів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Домашня робота №1 з теми «Створення лінійних алгоритмів» | Рекомендований час: 00:25:00 | Складність середнє | Бали 11Б. | Опис Домашня робота з теми «Створення лінійних алгоритмів». |
Номер 2. | Назва Домашня робота №2 з теми «Створення лінійних алгоритмів» | Рекомендований час: 00:30:00 | Складність важке | Бали 11Б. | Опис Домашня робота з теми «Створення лінійних алгоритмів». |
Номер 3. | Назва Діагностична робота з теми «Створення лінійних алгоритмів» | Рекомендований час: 00:20:00 | Складність середнє | Бали 9Б. | Опис Діагностика навичок та знань із теми «Створення лінійних алгоритмів». |