Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Створюємо комп'ютерні об'єкти Теоретичні відомості про створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch.
2. Вкладка Образи Теоретичні відомості про створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch. Вкладка Образи.
3. Команди групи Олівець Теоретичні відомості про команди групи Олівець.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Правильний інструмент 1 вид - рецептивний легке 1Б. Інструменти для створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch.
2. Малюнок виконавця 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Створення команд для малювання у середовищі програмування Scratch.
3. Команди Рух та Олівець 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Команди Головного меню: Рух та Олівець.
4. Продовж речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Відомості про створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch.
5. Вибір команди 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Команди Головного меню. Команда Олівець.
6. Логічна розминка №1 3 вид - аналіз важке 4Б. Завдання на логічне мислення.
7. Логічна розминка №2 3 вид - аналіз важке 4Б. Завдання на логічне мислення.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. З'єднай назви кнопок Інший важке 4Б. Поле об'єктів, кнопка Обрати спрайт (тло).
2. Правильне чи неправильне? Інший важке 4Б. Оперування основними поняттями теми.
3. Алгоритм малювання Інший важке 4Б. Алгоритм створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Група Олівець Інший легке 1Б. Відомості про створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch. Команди групи Олівець
2. Поле об'єктів Інший важке 2Б. Поле об'єктів, кнопка Обрати спрайт (тло).
3. Знайди команду Інший середнє 2Б. Алгоритм створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch.
4. Обрати спрайт Інший легке 1Б. Обрати спрайт або тло сцени у середовищі програмування Scratch.
5. Будинок Інший важке 4Б. Вибрати доречні спрайти до сцени.
6. Штамп Інший важке 4Б. Можливості команди штамп.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Створення зображень у Скретч» 00:20:00 середнє 14Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Створення зображень у Скретч».
2. Тренування №2 з теми «Створення зображень у Скретч» 00:30:00 важке 15Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Створення зображень у Скретч».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Створення зображень у Скретч» 00:25:00 легке 8Б. Домашня робота із теми «Створення зображень у Скретч».
2. Домашня робота №2 з теми «Створення зображень у Скретч» 00:25:00 важке 12Б. Домашня робота із теми «Створення зображень у Скретч».
3. Діагностична робота з теми «Створення зображень у Скретч» 00:40:00 важке 14Б. Діагностика навичок та знань із теми «Створення зображень у Скретч».