Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що таке об'єкт? | Теоретичні відомості про об'єкт та його властивості. Інформаційний об’єкт. |
2. | Моделі та моделювання | Теоретичні відомості про моделі, моделювання. Інформаційні моделі. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Уявний герой | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення нереального (уявного) казкового героя. |
2. | Сова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір зайвого об'єкта, властивості якого відрізняються. |
3. | Колір | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначення обєктів, однаковою властивістю яких є колір. |
4. | Школа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити властивості об'єктів. |
5. | Інформаційний об’єкт | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Позначення правильної відповіді до поняття інформаційного об'єкту. |
6. | Властивості об'єктів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити властивості об'єктів. |
7. | Назва | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнення інформаційної моделі. |
8. | Об'єкти живої природи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибір об'єктів живої природи. |
9. | Добери відповіді | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Позначення правильної відповіді до поняття інформаційної моделі. |
10. | Логічна розминка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Модель | Інший | середнє | 2Б. | Оперування поняттям моделі. |
2. | Правильне судження | Інший | важке | 4Б. | Оперування теоретичними відомостями про моделі та моделювання. |
3. | Віднови речення | Інший | важке | 4Б. | Оперування теоретичимиі відомостями про об'єкти та їх властивості. |
4. | Логічна розминка №2 | Інший | важке | 4Б. | Порівняння предметів за ознаками. Аналіз кількості. |
5. | Логічна розминка №3 | Інший | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дослідження | Інший | легке | 1Б. | Вибір об'єктів живої природи. |
2. | Робот збирає речі | Інший | легке | 1Б. | Вибір зайвого об'єкта, властивості якого відрізняються. |
3. | Батьківщина | Інший | середнє | 2Б. | Визначити властивості об'єктів. |
4. | Математичний вираз | Інший | важке | 4Б. | Добір інформаційної моделі до об'єкту. |
5. | Картина | Інший | важке | 4Б. | Добір інформаційної моделі до малюнку. |
6. | Явища та події | Інший | важке | 4Б. | Вибір об'єктів живої природи. |
7. | Іграшки | Інший | важке | 4Б. | Записати які реальні об'єкти представлені іграшками. |
8. | Об’єкти-явища | Інший | важке | 4Б. | Завдання на знання назв та властивостей об'єктів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Моделі» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Моделі». |
2. | Тренування №2 з теми «Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Моделі» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Моделі». |
3. | Тренування №3 з теми «Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Моделі» | 00:30:00 | важке | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Моделі». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Моделі» | 00:20:00 | легке | 10Б. | Домашня робота із теми «Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Моделі». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Моделі» | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Домашня робота із теми «Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Моделі». |
3. | Діагностична робота з теми «Інформаційний об’єкт. Властивості об'єктаі» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта». |
4. | Діагностична робота з теми «Моделі та моделювання» | 00:30:00 | важке | 16Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Моделі та моделювання». |